0 oy
169 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde tarafından

Sorum yukarda

image

1 cevap

0 oy
(34,545 puan) tarafından

Yok gebelik hakkında hayırlısı olsun 

tarafından
Çok şükür :) Doğum yapalı 4 ay oldu henüz adet olmadım, bu yüzden kan verdim, korkuyordum da çok şükür yok. Teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 609 göst.
0 oy
3 cevap 363 göst.
0 oy
2 cevap 175 göst.
16 Nisan 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Zeynepsyr (12 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,562 soru

24,670,842 cevap

367,250 kullanıcı

...