Dün geldi bize 960 TL 50 derecede yanıyor çok gelmiş valla üzüldüm sizin ne kadar geldi
Birde yüzde 30 lc kuponunuz varmı sjsjsjs arada onuda sıkıştırayim
Daha gelmedi bende bekliyorum geçen ay 1078 TL gelmisti. Sana iyi gelmiş ama kaç petek yakiyosun
Sanirim %25 var canım bende sobam sağolsun 7/24 yanıyor odun bedava
1,512,817 soru
24,674,165 cevap
367,436 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın