0 oy
315 göst.
Diğer kategorisinde (11,989 puan) tarafından

Sizce iyimi buraya koyom ben hep fırınımı masa varda yemek yıyoz oraya koymadım bide bundan kulanan varmı alt üst pişirmesi ıcın hangi ayar yapılır benim diyer fırın çok basıtdi 

image

5 Cevaplar

0 oy
(2,535 puan) tarafından
Makinaya zarar vermez mi calistiginda
(11,989 puan) tarafından
Hep oraya koydum olmadı sorun
-Reklam-
0 oy
(4,868 puan) tarafından

Mini fırın ben oraya ait değilim der gibi gibi:D

(11,989 puan) tarafından
Yerim yok keşke olsa tek oraya oluyo pırıze en yakın orda
(4,868 puan) tarafından
Anladım zaten. yani neresi uygunsa oraya koyarsın kimseyi ilgilendirmez canim
(11,989 puan) tarafından
Sağol kulanımı nasıl oluyo bu biraz önceki fırından değişik pazarda mısafır var
0 oy
(4,623 puan) tarafından
Çalıştırırken dikkat et bişey ılmaz canım hatta çamaşır makinesine güzel bi örtü sersen hiç anlaşılmaz bile ayarı içinde altta üstte çizgi olan işaret alt üst açık demek oluyor derece de yapacağın yemeğe göre değişir
(11,989 puan) tarafından
Tm canım çok sağol
0 oy
(1,490 puan) tarafından
Makine ile fırın arasına bişey koysan 
(11,989 puan) tarafından
Anladım eşime söyleyen diyer mini fıırında sorun yaşamadım
0 oy
(2,608 puan) tarafından
Olur neden olmasın yeriniz yok sa napcaksiniz ki evinizin uygun yeri orası ise 
(11,989 puan) tarafından
Aynen buz dolabı var da ındır kaldır çok zor oluyo piriz fırına en yakın orda var

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 277 göst.
21 Ocak 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Fatmanur&kadir27 (966 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 548 göst.
8 Aralık 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 415 göst.
14 Kasım 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Fatmastl (675 puan) tarafından soruldu
+5 oy
23 cevap 917 göst.
2 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Eemineninanesi (493 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,251 soru

24,666,815 cevap

367,042 kullanıcı

...