Doğdu uyurken özlüyorum uyandıklarında öpmeye doyamıyorum
Ama uyusunlar diye de gözünün içine bakıyorum :)
Yaaa bende öyleydim sürekli kontrole gidip bebeği görmek istiyordum o kontrol ayları gelmiyordu bir türlü
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın