O laftan sonra çağırma muhatap bile olma .Ne kadar ayıp sanki bir sıkıntısı var sana karşı
O kendide seni cagirmak zorunda kalmasin die gelmiodur birak gelmesin otur evinde rahat rahat ne milletle ugracan valla onceden misafiri severdim simdi hic sevmiorum gelmesin kimse haketmiolar verdigim emege
Canısı herşeyi kafana takıyorsun sal biraz
Ne kadar pis bir insan yaa, çağırma hiç tennezul bille etme ...
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın