Dış jeli suremedim ısırıyor tedagil toz aldım döküyorum
Üçüne de hiç kullanmadım. Eşim Bi kez sormuştu bitkisel da olsa önermem pek siz bilirsiniz demişti bende hiç almadım :/ şuan yine diş çıkarıyo azıları grip oldu dişten
1,512,202 soru
24,666,185 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın