Dış jeli suremedim ısırıyor tedagil toz aldım döküyorum
Üçüne de hiç kullanmadım. Eşim Bi kez sormuştu bitkisel da olsa önermem pek siz bilirsiniz demişti bende hiç almadım :/ şuan yine diş çıkarıyo azıları grip oldu dişten
1,512,233 soru
24,666,629 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın