0 oy
218 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (147 puan) tarafından
Kızlar merhaba Tedagil diş jeli varmış sanırım sağlıkçı bi tanıdık önerdi kullan istersen bitkisel falan diye kullanan rahatlayan var mı kızım 16 aylık sanırım azılar çıkacak aşırı rahatsız eli ağzından hiç gelmiyo ne yapacağımı şaşırdım karanfil zeytinyağı da yapıyorum ama fayda etmiyo sanırım 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından

Dış jeli suremedim ısırıyor:D tedagil toz aldım döküyorum 

(147 puan) tarafından
Benimki ısırmıyo Allah'tan ya faydası oldu mu peki
tarafından
Oğlum aşırı derecede bagriyordu susmuyor du tedagilden sonra bağırması kesildi
-Reklam-
0 oy
(15,126 puan) tarafından

Üçüne de hiç kullanmadım. Eşim Bi kez sormuştu bitkisel da olsa önermem pek siz bilirsiniz demişti bende hiç almadım :/ şuan yine diş çıkarıyo azıları grip oldu dişten:(

0 oy
(3,051 puan) tarafından
Az önce kullandım daha ama tetagil jel değil canım. Toz şeker gibi ağzına döküyorsun eriyor. Bize iyi geldi.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 358 göst.
30 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Metropol yorgunu (274 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 3,883 göst.
31 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 362 göst.
4 Şubat 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Adamasaliii (65 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 617 göst.
13 Nisan 2020 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,185 cevap

366,986 kullanıcı

...