Dış jeli suremedim ısırıyor tedagil toz aldım döküyorum
Üçüne de hiç kullanmadım. Eşim Bi kez sormuştu bitkisel da olsa önermem pek siz bilirsiniz demişti bende hiç almadım :/ şuan yine diş çıkarıyo azıları grip oldu dişten
1,512,337 soru
24,667,949 cevap
367,096 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın