540 göst.
Aile kategorisinde tarafından
tarafından yeniden gösterildi

Yemek olur gezmek olur hava almak olur nr sıklıkla çıkarsınız biz genelde çıkmayız bebek dolayısıyla ama öncesinde 2 ayda bir falan anca yemeğe bazen de sadece gezmek için şehir merkezine giderdik şimdi dr sıkıntıdan patliyorum ama bi yere gidemiyoruz:(

33 Cevaplar

(365 puan) tarafından
Bebek buyusun basalarsiniz eski düzene merak etme kuzum ☺ ayda bir yada iki yemeğe çıkarız haftada bir de ailellere arkadaşlara falan öyle fazla gezme seyimiz yoktur bizim beş başa hele bu aydan sonra cikabilcegimizi hiç sanmıyorum iki cocukla☺☺
(5,703 puan) tarafından
Ayda bir iki mi ..  Kız çıkacağınız kadar çıkmışsınız zaten iki çocukla da cikmayiverin gari :D
-Reklam-
(59 puan) tarafından

Öyle yemeğe gezmeye falan götürmez karısıyla çarşı pazar gezen biri değilim diyor ve beni çok üzüyor ama arkadaşıyla falan gezer bende çok bunalıyorum :'(

(5,703 puan) tarafından
Benim eşim de genelde arkadaşlarıyla gezer genelde beni arada götürür oğlum 4 aylık oldu daha 1 kez yemeğe gittik o da bebek durmadı zaten zehir oldu :(
(59 puan) tarafından
Bişey diyemiyorum ya başımda var işte benimde :(
tarafından
cocuk olmadan da olduktam sonra da degismedi canim hic hergun nerdeyse biryerlere gidiyoruz(esimin teyzelerine dayisina benim annemgile filan) oyle geziyoruz yani yemege ise 2 haftada bi cikiyoruz
(5,703 puan) tarafından
Akrabamız fazla yok yakımımızda o yüzden öyle bi şansımız yok ne yazık ki :(
(2,604 puan) tarafından

Bazan alisverise gideriz iste esimin isi yuzunden pek aktivitemiz yok kebap falan alir esim yeriz ailelere gideriz dogum gunlerine gideriz boyle iste sacmasapan bi hayat :)

(5,703 puan) tarafından
Esimin ailesi zaten hergun bizde bizim onlara gitmemize fırsat vermiyolar :D dışardan da yemek söylemeyiz genelde hiç birşey bulsamasak bi makarna falan yaparız
(1,816 puan) tarafından

• Canım eşim çalışıyo haftada 1 izni oluyodu o gün hiç oturmazdık bide bazen iş çıkışı gece 1.2 de dışarı çıkıp gezerdik :Dama şuan hamileyim diye gezdirmiyo :'(arabamızda yok malesef otobüslerlede almak istemiyo beni motosikletimiz var onada binmem
(1,353 puan) tarafından
Haftada 2 3 falan çıkıyoruz canım ama benim kocam gezmeyi seviyor o yüzden biraz karakter meselesi bu bensizde hiç çıkmıyor bebekte küçükse belki ondan cikmak istemiyordur
(5,703 puan) tarafından
Önceden de fazla çıkmazdık dediğim gibi 2 ayda bir anca gezmeyi o da sever ama daha çok arkadaşlarıyla geziyor  :(
(1,639 puan) tarafından
Nerdeeeeeeee
(15,598 puan) tarafından
Eskiden illaki izinli olduğunda yada müsait olduğunda alırdı beni çıkardık şimdi oğlan var havada soğuk valla bi alışverişe çıkarız bide Bn istediğimde müsait ise çıkarız
(5,703 puan) tarafından
Müsait olduğu zaman arkadaşlarıyla geziyor benim eşim:(((
(4,875 puan) tarafından
Bir gün evde bir gün dışarıda ☺️ hava almaya çıkarız

Genelde dışarıdan da söylesek evde yiyoruz çünkü kızım var sürekli kucak istediği için durmuyor
tarafından
Her hafta dışarı çıkardık ama bu aralar pek çıkmıyoruz
(6,812 puan) tarafından
Esim izne geldiginde nerdeyse eve sadece yatmadan yatmaya giriyoruz simdi ben annemlerdeyim oglumu anneme birakip istedigim yere gidip geliyorum
(5,703 puan) tarafından
Tek başına tadı çıkmıyor ben hep eşimle gezmek istiyorum o da saoslun ayda yılda bir :((((
(3,532 puan) tarafından
Üç güne bi mutlaka ciksrz.  Havalar daha güzel kış geliyo artik  zor olur çocuk la.. Ama yarım saate olsa ciksrz mutlaka
(434 puan) tarafından
Nerdeyse her aksam ıkı gunde bı mutlaka gdrz esim evde otrmyı sevmiyo evde oldu gıbı uyuyo cnku
(4,666 puan) tarafından
Ayda 4 defa faln cikariz canim
(1,317 puan) tarafından
Evleneli iki yıl olacak sadece 3 -4 defa arkadaşlarının evine gittik 1 defa da öğrencilerinin mezuniyetine gittik başka da yok  :( Çıkalım deyince nereye gidecez ki diyor . Kendisi arkdaslariyla gezer tozar çoğu zamn kahvede takılır bende evde sıkılmacalar  :((
(5,703 puan) tarafından
Aynı ben :(( yani bu arkadaşlarda olup da bizde eksik olan ne ki erkekler sürekli arkadaşlarıyla geziyorlar:((
(1,317 puan) tarafından
Sordum ben diyor ki arkdaslarla kahveye gidiyoruz nargileye gidiyoruz  rahat rahat sigara icebiliyoruz  sen ve çocuk varken bunları yapamm ve urfada gezilecek yer yok diyor bende tartismaktansa susmayı tercih ediyorum artık :((
(571 puan) tarafından
Su siralar nerdeyse hic ama onun islerinin yogunluguna bagli yaz bitmeden nerdeyse hergun cikardik. Çaya yemege piknige sahile hava almaya aksam isi gec bitsede hazirlan cikalim der o konida düşünceli ama cocuktan sonra ne olur bilemiyrm :)
(5,703 puan) tarafından
Her eve lazım düşünceli koca kiz :D
(571 puan) tarafından
Basimdan eksik etmesin Allah
tarafından
10 günde bir gidiyoruz gezmeye yemege alisverise fln
(8,267 puan) tarafından
Bebık olmadan once bunaldıgımı hissettigım her an derdim eşime cıkarırdı mutlaka dısarı.Ki ıstedıgım zaman da tek cıkardım istediğim yere.Bebekten sonra oncelık mınnosum da cok bunalırsak arabayla gezerız bıraz kızımı ıcınde emzırebıldıgım ıcın gelırız eve. 3. 5 aylık su an kısı gecırelım kızı büyütelim söz her hafta sonu ıstedıgı n yere goturecem senı dıyo :)
(491 puan) tarafından
Bizim bebiş henüz doğmadı haftada iki kez dışarı  cikariz
(5,703 puan) tarafından
Acısını çıkarın bebek olunca zor oluyor disari cikmak valla