0 oy
409 göst.
Diğer kategorisinde (3,396 puan) tarafından
Kizlar hani şu parmak ucuna igne batiralak seker olculuyo ya onu yaptim 203 cikti en son yemeğimi saat 19.43'te yedim bu arada. Bu değer yüksek mi normal mi

12 Cevaplar

0 oy
tarafından

Eğer şimdi ve ya yakın zamanda yaptıysan çok yüksek:'(

(3,396 puan) tarafından
Daha 4 dakika oldu canim olceli
-Reklam-
0 oy
(6,078 puan) tarafından
Bana yüksek geldi 
(3,396 puan) tarafından
Hadi yaa
0 oy
(2,408 puan) tarafından
Yüksek çıkmış eşim şeker hastası onunda böyle çıkıyor dahiliye ye gitsen iyi olur 
(3,396 puan) tarafından
Evet canim yaa bende rast gele kadin doguma gittim kan aldilar insulin refarans disi cikmis dedim bi ölcüyim oda yuksek cikti
(2,408 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun baktır istersen
0 oy
(6,849 puan) tarafından
Bnm bildiğim şuan tokluk şeker sınırındasn
(3,396 puan) tarafından
Saol canim
0 oy
(1,167 puan) tarafından
Yüksek çıkmış randevu alıp aç karnına sabaha randevu al kan tahlili ver dahiliye GT cnm baktır mutlaka
(3,396 puan) tarafından
İnsulin referans disi diyo zaten canim
0 oy
(13,006 puan) tarafından
Hamile misin baya yüksek çıkmış 
(3,396 puan) tarafından
Yok canim degilim
(13,006 puan) tarafından
Cnm dahiliyeye keslikle git 120 üstü normal değil
(3,396 puan) tarafından
17sinde randevu aldim canim gidicem tesekkurler
(13,006 puan) tarafından
Geçmiş olsun cnm
0 oy
(4,032 puan) tarafından
120 üstü yüksek, bence dahiliyeye git hemoglobin A1C ölçtürmek istiyorum de. 3 aylık kan şekerini ölçüyo. En doğru ölçüm bu
(3,396 puan) tarafından
Evet canim yaa bende rast gele kadin doguma gittim kan aldilar insulin refarans disi cikmis dedim bi ölcüyim oda yuksek cikti
0 oy
tarafından
Baya yüksek canim bende seker hastasiyim bir doktora görün.
(3,396 puan) tarafından
Saol canim
0 oy
(34,545 puan) tarafından

Çok yüksek kız 100 sınır dır şekerde 

(3,396 puan) tarafından
Evet canim yaa bende rast gele kadin doguma gittim kan aldilar insulin refarans disi cikmis dedim bi ölcüyim oda yuksek cikti
Hatta dun post actim demekki şeker hastaligi var zaten supheleniyodum
0 oy
tarafından
Yemek yiyeceksin bir saat sonra olceceksin 
(3,396 puan) tarafından
Saol canim
0 oy
tarafından
Canım baya yüksek. Bir de yemeğe başladıktan bir saat sonra ölç. Tahmini 300 ün üstünde çıkar.
(3,396 puan) tarafından
Evet canim 220 cikti biraz once kahvaltidan 1 saat sonra olctum
0 oy
(3,000 puan) tarafından
Tokluk kan şekeri en fazla 140 olmalı endokrinoloji uzmanına görünün bence 
(3,396 puan) tarafından
Evet canim yaa bende rast gele kadin doguma gittim kan aldilar insulin refarans disi cikmis dedim bi ölcüyim oda yuksek cikti

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 270 göst.
19 Ağustos 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 176 göst.
21 Mart 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 216 göst.
10 Eylül 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Meryemustafa (671 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 495 göst.
4 Eylül 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Zem (17 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,562 soru

24,670,842 cevap

367,250 kullanıcı

...