Evet söylerim herzaman . benim babam yurt dislarinda çalıştı hep annem ben ve ablam.befaberdik annem komşudan bir bardak şeker.bile.isterken babama haber verirdi anneden kalma devam.ediyoruz bizde
1,512,151 soru
24,665,616 cevap
366,957 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın