Öyle birşey olsaydı doğanın dengesi şaşar ya kız çocuk çok olurdu ya da erkek çocuk. Allahtan başka hiç kimse bilemez. Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşallah
1,512,826 soru
24,674,436 cevap
367,450 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın