396 göst.
(9 puan) tarafından

Kızlar eşime evlilik yıldönümünde ne yapabilirim değişik fikirleri olan varsa bekliyorum ilk evlilik yıldönümümüz bu özel olsun istiyorum 

9 Cevaplar

0 oy
(3,222 puan) tarafından

Hamilesin genişle ilgili supriz yapabilirsin 3unuze birer tröst yaptırabilirsin ailemiz büyüyor falan gibi güzel bir konuşma yapabilirsin yemek yerken.. ben pekte romantik biri değilimdir ama.. 

(9 puan) tarafından
Olsun canım beni dikkate alıp yazman yeterli düşünebilirim bu fikri
0 oy
tarafından

Biraz klise olcak ama bu haldede baska bisey yaoamiyo ki insan. Benimde ilk yilimdi kalpli pasta yaptim meyve vardi cerez fln  masayi pastayi mumla susledim pastanin ustune yazi yazdim not yazdim kagida oyle bisey yaptim iste:)sanada fikir olabilir 

(9 puan) tarafından
Evet canım bu benim aklımda zaten ben de öyle düşündüm ama yine de fikir edinmek için yazdım
0 oy
(153 puan) tarafından

Canım cinsiyeti belliyse anne baba bebek için gömlek kazak tişört yada ayakkabılarından al hediye süpriz de dışarı yemeye çıkartamıyorum bilirsin eşini veya evde kendin sevdiği yemekleri yap hazırlan  ben genelde evde kendim hazırlıyorum pasta alıyorum sevdiği şeyleri yapıyorum mutlu oluyo  klasik ama her seferinde işe yarıyo

0 oy
tarafından

Bizim evlilik yildonumumuzu hep esim organize eder. Yem3ge cikarir cicek hediye falan alir. Ben pek disariya cikmadigim icin supriz yapmiyorum.ama guzel bi mektup yaziyorum icimden ne geliyorsa . Sende guzel bi mektup yaz bebeginnolacakmi bilmiyorum ucunuzle ilgili bi biblo yada o seneyi hatirlatacak biseyler al guzel yemekler yap bi muzik koy ikinizinortak sarkisi olan. guzelce giyin en guzel halinle karsila onu en guzel supriz bu bence. 

0 oy
(3 puan) tarafından

Bende ilk evlilik yıl dönümünde son ayimda hamileydim eşimin sevdiği yemekleri yaptim pasta aldım üzerine seneye 3 kişi kutluyacaz bu günü yazdım yatak odasını balonlarla süsledim girişten yatak odasına kadar mumdan yol yaptim yatağın uzerinede hem kuru hemde canlı güllerle süsledim bir kac tane not yazdım avizeye astım aşağıya sarkıyordu hediye olarakta eşim ve oğlumuza aynı çorabı almıştım bu kadar romantikten sonra corap ne alaka diyeceksiniz belki ama cok tatliydı ıkisini görünce aldım :D öyle işte yorucuydu ama cok güzel bir gündü tam 5 buçuk sene önce ama bugün gibi hatırlıyorum :))

0 oy
(9 puan) tarafından

Ben uyarı alacak bişey yazdığımı düşünmüyorum acaba yanlış bişey mi yazdım da uyarı aldım 

0 oy
(32 puan) tarafından

Ben ilk evlilik yıl dönümümüz de hiç ama hiç unutamayacağı bi hediye vermiştim bu arada evlilik yıl dönümümüz 14 şubat, =)

(9 puan) tarafından
Özel değilse ne vermiştin acaba
(32 puan) tarafından
Oğlumuzu =) hamile olduğumu o gün öğrenmiştim
(9 puan) tarafından
Çok güzel ve çok özel bir hediye olmuş
(32 puan) tarafından
Çok teşekkür ederim, Ogün ü ölümsüzleştirmek için video ya çektim, pasta falan aldım heryer i süsledim hediyeler falan çok ama çok güzel olmuştu
(9 puan) tarafından
Evet gerçekten çok güzel bir hediye ama benim öyle bir şansım yok şimdilik
0 oy
tarafından

Benimde  aklmda bisey var hosuma gitti soyliyim bi bebek tulumu veya herhangi bi kyafeti ustune yazî yazdr "bu yîlki hediyeniz benim sizleri seviyorum  "falan diye biaey yaptrabilursin cok tatli olur bidahaki sene de onu giydirerek kutlarsnz :) cok romantik degilim insaallah begenirsiniz 

(9 puan) tarafından
Çok güzel bişey
0 oy
(13 puan) tarafından

Ben eşime genelde kıyafet vs alırım. İşten gelme saatine göre masayı güzelce hazırlarım. güzel giyinip makyaj yaparm eşim çok hak etmiyor bunları ama yaparım yinede

İlgili sorular

10 cevap 198 göst.
2 gün önce Elfidaa (28 puan) tarafından soruldu
9 cevap 311 göst.
8, Ağustos, 8 UMUT (6 puan) tarafından soruldu
3 cevap 71 göst.
3, Ağustos, 3 Sseeddaa (23 puan) tarafından soruldu
4 cevap 122 göst.
31, Temmuz, 31 ❤ yunus emrem ❤ (2,161 puan) tarafından soruldu
4 cevap 128 göst.
19, Temmuz, 19 Kalbi bi ruh (1,714 puan) tarafından soruldu
6 cevap 192 göst.
2, Temmuz, 2 Zcnby (359 puan) tarafından soruldu

23,125 soru

209,034 cevap

373,173 yorum

2,794 kullanıcı

Kategoriler

...