0 oy
93 göst.
Diğer kategorisinde (1 puan) tarafından
Kızıma tuvalet eğitimi vermeye başladım Mayıs ayında 1 bucuk ayda zor öğrendi bu 1 bucuk ayda çişim geldi demiyordu altina yapiyordu  Ekim ayında hastalandı ve bir topluluk icine girdik orda hic altina kacirmadi hep tuvaletini söyledi nazar değmiş olabilirde ve  tuvaletini soylememeye başladı altina yapiyor farkinda oluyor soylemiyor sordugumda bana bağırıp yapmadım diyor tuvalete gitmek istemiyor herşeyin farkında ama bizimle her konuda ınatlasiyor yapmak istemiyor 3 yaşına girecek 2 ay sonra lütfen yardım edin 

1 cevap

0 oy
(32,624 puan) tarafından
İnatlaşıyosa sen alttan alıcaksın sakin olcaksın sabırlı olcaksın 
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...