0 oy
196 göst.
Diğer kategorisinde (2,110 puan) tarafından
4 5 gün oluyor sanırım gece bir anda başıma ağrı girdi sabah 5 6 ya kadar uyuyamadım sadece sağ tarafım ağrıyordu ve sağ yüzüm başım komple uyuşmuştu aradan 4 5 gün geçti ilk güne göre değil ama yine ağrıyor salgın var diyorlar ondan mı kaynaklı koronamı oldum migren falan mıdır uykusuzluktan da olabilir mi hastaneye gitmeye de korkuyorum bebeğimde var hastalık getiririm diye korkuyorum benimle aynı durumu yaşayan varmı neler tavsiye edersiniz ne yapsam etsem birazda olsa hafifler? 

2 Cevaplar

+1 oy
(64,963 puan) tarafından
agri kesicilere alerjim olmasina rağmen agri kesici icmeden gecmiyo benim bbas agrim. 

uyusma var diyosun belki tansiyondur tak maskeni git hastaneye yada saglik ocağına 
(187,421 puan) tarafından
benimde ensemde basladi yaa bi kac saattir
(64,963 puan) tarafından
sende git doktora ☺️ migren enseden vurur
(187,421 puan) tarafından
en sevmedigim sey bee dr  muayenesi
(64,963 puan) tarafından
ne seviyon sevdosnsen
(187,421 puan) tarafından
bu ara hastane gormek istemiyorum simos gitcek zaten
(64,963 puan) tarafından
nesi var kuzunun
(187,421 puan) tarafından
üşüttü burnu tıkaliydi şimdi akıyo sesi dustu gozde capaklanma var bide
(64,963 puan) tarafından
geçmiş olsun kuzuma
(187,421 puan) tarafından
sagol ablasi
(64,963 puan) tarafından
ne ablasi kiz teyzesiyim ben isim anasiyim kuzumun☺️
(187,421 puan) tarafından
♥️☺️☺️☺️☺️ tm sagol teyzesi
-Reklam-
0 oy
(4,843 puan) tarafından
Dişlerini sıkıyor musun eşine bir sor seni takip etsin ,yada banyo duş sonrası cam açıkken soğuk vurmuş olabilir kötü bir dönemden geçiyorsun stresten  ağrıyor olabilir dediğin gibi fazla uykusuzlukta yapar emziriyorsan 6 saat arayla minoset yada parol kullanabilirsin 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 256 göst.
0 oy
5 cevap 184 göst.
+1 oy
1 cevap 145 göst.
0 oy
1 cevap 189 göst.

Kategoriler


1,512,339 soru

24,667,962 cevap

367,097 kullanıcı

...