Ben mesela. Eşimi seviyorm ama artık bezdim bosanmak isterim bosanamam. Bosansam. Biri karnımda kazayka oldı bırı kucagımda o oldugnda da mükemmeldi hersey. Şimdi annemlerin maddi drm cok iyi değil evleri kavga grltü onlarla yasayamam. Nası gecincem?
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın