0 oy
159 göst.
Diğer kategorisinde (69 puan) tarafından
Kızlar çok kötü soğuk almışm bebeğim 2 aylık benden geçer mi hastalık:(

2 Cevaplar

0 oy
(16,099 puan) tarafından
Geciyo canim maske tak evde surekli ellerini yika ellerken
(69 puan) tarafından
Yaa çok korkuyorum hasta olucak diye:(
(16,099 puan) tarafından
Maske tak ve hic cikarma canim zor oluyo ama mecbur
-Reklam-
0 oy
tarafından
Çok şükür diyim 1 haftadir süründüm kızıma geçmedi. Yanımda tutmadım olabildiğince birde maske taktım. Bizimki 14 aylık zor oluyor seninki kücük yanında çok durma. 
(69 puan) tarafından
Ben yanında olmazsam uyumuyor ki :(

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 280 göst.
10 Mart 2024 Aile & Aşk kategorisinde Glsvn (1,345 puan) tarafından soruldu
0 oy
14 cevap 326 göst.
0 oy
4 cevap 199 göst.
0 oy
3 cevap 292 göst.

Kategoriler


1,512,724 soru

24,672,950 cevap

367,373 kullanıcı

...