Kızlar 2 ay önce kimyasal yaşadım düştü o ayda böyle silikti cizgim şuanda korkuyorum yine silik çizgi var kimyasal olmasından korkuyorum çünkü afetimin 1inci günü erken gebelik testi yapmıştım negatifti şimdi 7 nci gün gecikmenin erken gebelik testinde yine silik çizgi korkuyorum kimyasall mi sizce yoksa yeni olduğu içinmi böyle ilişkinin üstünden 17 gün geçti normal mi silik cikmasi
1,512,234 soru
24,666,659 cevap
367,030 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın