426 göst.
(76 puan) tarafından

Kızlar 36 haftaligim. daha normal mi sezeryan mi olck belli değil. Normal doğumdan anlatilanlardan dolayi cok korkar oldum. Kendi istegiyle sezeryan olan var mi 

11 Cevaplar

+4 oy
tarafından

Son ana kadar sezaryen yaptırmıyolar diye biliyorum 

+4 oy
tarafından

Ilk gebeligm mecburi sezeryandi ama aradan 7 sene gecti normal yapablirmism fakat ben kendme guwenemiyorum tkrar sezeryan istiyorum

(76 puan) tarafından
Bende anlatilanlardan dolayi bi korku olustu basta normal diodum ama simdi kendime güvenim gitti
tarafından
Burda doktor faktöru ck önemli canim eger doktorun normal yapablrsin diye güwen weriyosa korkma insallah yaparsin
(76 puan) tarafından
Aynn cnm bklm doktr ne dick
+3 oy
(1,186 puan) tarafından

18 haftaligim rahatsizligimdan dolayi.sezeryan denildi elimde olsa normal dogururdumm

(261 puan) tarafından
Ne rahatsızlığın var canım
(1,186 puan) tarafından
miyomlarim var canim teki dogum kanalini kapattigi icin normal dogum yapamazmisimm
(261 puan) tarafından
Geçmiş olsun canım
+3 oy
tarafından

 Ben de 36'dayım bugün kontrolüm vardı doktorum haftaya çatı muayenesi yapılacak dedi çok korktum :) doktor ellerini gösteriyor bu küçücük ellerden mi korkuyorsun maşallah iyisin sen çok güveniyorum sana normal doğum olacak Allahın izniyle dedi çok cesaret verici duruyor şimdilik böyle devam ederse beynime de gider sinyaller :) 

(76 puan) tarafından
Biri de beni cesaretlendirsin=))
+3 oy
tarafından

Mecburi sezeryan oldum ama elimde olsa normal dogrurdum ne kadar zor olursa olsun hem vakti zamani gelince dogum basliyo bebek dogdugunu anliyo dogarken kanaldan aldii bazi sivilar varmis onlari aliyo saglikli olani normal sirf bebegimin sagligi icin normal isterdim

+2 oy
tarafından

bennnnnn:) 7 mart daha olmadım.ama canim 

(76 puan) tarafından
Hemen gün veriyolar mi öyle
tarafından
Özele gidiyorum ben canim geçen hafta kontrolde 32 haftalıktim ve 7 marta gün verildi doktorumla konuştum sen nasıl istersen dedi hesapladı 7 mart dedi
(76 puan) tarafından
Hımm bende özelw gidiyorum ama hic konusmadik aslinda kararsiz oldugum icinde sormyrm biraz. Çati muaynsini bekliyorum bklm ne dicek die
tarafından
Ben  kararliydim ve ilk baştan beri belirtiyordum doktoruma o yüzden beklemedim
+2 oy
tarafından

Kendine güven normal doğur bacım ) 

(76 puan) tarafından
Ay ins cok kafam kariaik. Doktor ne dicek onu bekliyorum
tarafından
Korkulacak bisey yok bazialri çok abartıyor annenden sor o seni korkutmadan nasıl güzel bisey olduğunu anlatacak en doğru kişi.
+1 oy
(1,078 puan) tarafından

Sağlık sorunu olmadıkça tabiki normal ama nedense bazı hamileler aslında korkuları hep var ama anlatılanları  bahane edip kotu anl atildi korkum ondan deniyo neden ıyi anlatılanları görmezden gelirler anlamış  değilim  bende iki doğum yaptım hiçte korkulacak birsey değil bence elbette birazcık olsun zorluğu olmasinmi canından can cikiyo bu bi mucize ya  anestezi basit birsey sanki    sezeryan tüm acilari hissetmeden bebeğin doğması mı Allah askina

(76 puan) tarafından
Onlarida okuyoruz tabiki. Ben sadece doğum anindan korkuyorum yapamckmsm gibi geliyo. Herkes bir degil siz normal yapmis olabilirsiniz
(1,078 puan) tarafından
Herkes bir değil ama senin bünyan bunu yapamayacak durumda ise doktor zaten seni normal için zorkamazki  ama bi  saglik sorunu falan yoksa tabiki yaoabilirsin
(76 puan) tarafından
İste bende doktorun ne dicegini bekliyorum sadece
(1,078 puan) tarafından
Senkn ve bebegin icin hayirlisi neyse onjn nasip etsin inşallah Rabbim sağlıcakla kucağına alman dileğiyle canim
tarafından
aynen cnm sana katiliyorum Zeynep.. ilk oglumu normal dogurdum 18 yasindaydim . ve o psikolojiyi senelerce atamadim uzerimden. birde sansima yeni ebe olmus tecrubesiz bi ebe dogumumu yaptırdı aksi gibi doktorlarin grev günüydü. oglum 4100 gr.dı dogumum zor oldu. baya sorun yasadm yani. korkmadim desem yalan yani 2oglumu kendi istegimle sezaryen yaptırdım bi sorun yasamadm 3.ye gebeyim smdi buda sezaryen olck mecburen. kimseyi korkutmak icin yazmadm yanlis anlaşılmasın. benim sorunlu bi dogum oldu. herkeste ayni olacak diye bi kanun yok cok rahat dogum yapan arkadaslarmda var cevremde 5tane cocugunu normal doguran da var .
0 oy
(48 puan) tarafından

Ben olacağım canım isteğe bağlı özel hastanede 36. Haftada gün verdi doktorum haftaya oğlumu kucağıma alacağım inşallah

0 oy
(5,364 puan) tarafından
Benim de son 39 günüm doğum şeklim belli değil ama gittikçe korku heyecan endişe başladı 
0 oy
tarafından
kendi istegimle sezaryen oldm bende. ilk oglm normal dogumdu. 2.yi sezaryen yaptm

İlgili sorular

5 cevap 148 göst.
7, Mayıs, 7 Periiii89 (552 puan) tarafından soruldu
15 cevap 147 göst.
20 cevap 313 göst.
2, Nisan, 2 feyza palut (157 puan) tarafından soruldu
3 cevap 101 göst.
18, Mayıs, 2019 Busraıbrahım (303 puan) tarafından soruldu
37 cevap 364 göst.

100,738 soru

2,576,450 cevap

8,045 kullanıcı

...