326 göst.
(2 puan) tarafından

 3 aylik hamilesiniz kızlar rahatsızsınız nabzınız hizli atıyor boyundan kolunuza agri vuruyor ve esinize rahatsiz oldunuzu soyluyorsunuz goturuyum mu diyor sonra oturuyor hsberi yok bsy yokmus gibi davraniyor tepkiniz ne olurdu ne dusunurdunuz  

Reklam

9 Cevaplar

0 oy
tarafından
Agzina ederdim valla napacam 
Reklam

0 oy
(371 puan) tarafından

Kafasını kırardım ben o sinirle canım 

0 oy
(7,945 puan) tarafından
Erkeklerden ince düşünce beklemek eşittir yolda bi çanta dolusu para bulmak :)) 

0 oy
(1,623 puan) tarafından
Götüreyim mi dediğinde Evet deyip hazırlık yapın hadi.gidiyrouzz demeniz lazım adam sonuçta götüreyim mi diye sormuş sizin cevabınız nedir 
(2 puan) tarafından
kalktim gitmek icin ablasini yoladi yemek koysun diye bana sanki yemek yiyince agrim gececek birsey demedim bende
(3,656 puan) tarafından
Bende bunlari soyleycektim bence eksik anlattigin bisi var gotureyim mi diince duramiyorum askim hadi dedigin an kalkar o adam
(1,623 puan) tarafından
Bence eksik birsey var anlattığınız da konu suan hastalık ne alaka siz aynı ev içinde degilmisiniz  en alaka Abla ve yemek
(2 puan) tarafından
ben suan misafirlikteyim sabahtan beri burdayim hastaneye gitmedim gelmesini bekledim uzak oldu icin geldi dedim kotuyum rahatsz oldumu goruyor kalk goturuyum diyor tamam diyorum kalkyrm ablasi mutfaga goturup yemek ye diyor gecer rahatsizlikla yemegin ne alakasi var bende anlamadim o da oturdu yerine tinlamadi birsey yok gibi
(2 puan) tarafından
eksik olan kocamin vijdani 3 4 defa soyledim dedim bari eczaneye gidelim tansiyonum belki yukselmistir gozum 3 4 defa karardi diye ama sanki ona dememisim bsy yok gibi davraniyor
(1,623 puan) tarafından
GözünÜz kararDigi için ablasida  aç oldugunuzu düşünmüş demekki eşyalarınızı toplayın hadi hayatım hazırım gidelim dediğin an ayakta beklediğin an adamda toplar kendini kalkar siz ablasinin çektiği yere niye gidiyorsunuz
(2 puan) tarafından
dedinizi yaptim az once yarin sabah gecmezse gidersin canm diyor neyse tesekur ederim
(1,623 puan) tarafından
Eve geçince ağzına sicin  bak bir daha nasıl kalKio gevşek herif
0 oy
(2,455 puan) tarafından
Diğer bölümde de yazmadın mi sen bunu? Senin kanın düşmüş yada tansiyonun. Bide hamile olduğun için kalp ikiniz için çalışıyor kalbini her yerinde hissedersin kan ilacı kullanmayıp tansiyonunu olcturmezsen. Kocanda da medet bekleme odun demek ki başka açıklaması yok
(2 puan) tarafından
evet yazdim canm o ilgilenmicekse kim ilgileneck kotu olmama ramen artk birsey demiyorum ama ne ekerse onu bicer insan sogudum
(2,455 puan) tarafından
Öküz işte bizde odalara kapanıp bekleyelim. Benim öküzü de ben zehirledim şimdi o tv basında ben yatak odasında telefon başındayım neymiş erkek kardeşiyle tartışmışım onun deli olmasına rağmen. Ikinizinde bilmem neyin dibine kadar yolunuz var dedim. Sende ayaklarinin altına yastık koy uzan dinlen sakinles yarında dr git
0 oy
tarafından

Ona minnet etmeden kendim hazırlanıp giderdim ki yaptım da sonra bana niye söylemedin oldu sonra bi ara hastaneye götürdü cok hastaydım ayakta duracak halim yoktu cebinde para olduğu halde bi taksi çağırmadı yağmurlu havada beni eve kadar yürüttü bunları hiç unutmadım ne ekerse onu biçer

(2 puan) tarafından
saat cok gec gidemem dolmus ta yok :-( resmen tiksindim kendisinden
tarafından
Yarn bnde sağlık ocağına gidicem cok uzak ama yapcak bişey yok tabanlara kuvvet artık
tarafından
Yarn sende bi acile falan görün cidd bişey olmasın
(2 puan) tarafından
yarin kendi doktoruma gidecem tabi bu agriyla sabaha kadar dayanirsam kocam demicem suratina tukurup cikacam
0 oy
tarafından

Mesela Bak ben gribim şuan ve yatıyorum 2 gündür hiç halim yok bi kere bile nasıl oldun iyi misn vs demedi sorsam beni cok düşünüyor ama Az önce o uzanırken bi iki öksürdü yanına gittim hasta mısn neyn var süt kaynatayım mı vs soruyorum adam beni takmıyor bile 

(2 puan) tarafından
böylelerine deger vermiceksin biraz basi agirsa pesinde pervane oluyordum
tarafından
Bende bundan sonra ona göre davranırım kendi bilir
0 oy
tarafından

Bağırsana iyi değilm kalk

0 oy
(2,850 puan) tarafından

Küreklen kafasına vururdum yeminlen 

Reklam

İlgili sorular

1 cevap 68 göst.
16, Kasım, 16 Yusufcan♡♡♡ (1,098 puan) tarafından soruldu
15 cevap 694 göst.
11, Kasım, 2018 Hiiiii (50 puan) tarafından soruldu
17 cevap 553 göst.
3 cevap 227 göst.
5, Ekim, 5 ❤BBüşra❤ (2,059 puan) tarafından soruldu
20 cevap 411 göst.
1, Aralık, 1 Zeynur1001 (236 puan) tarafından soruldu
28 cevap 408 göst.
12, Kasım, 12 Aysel Güzel (409 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,745 soru

387,631 cevap

694,392 yorum

3,993 kullanıcı

Kategoriler

...