0 oy
148 göst.
Diğer kategorisinde (2,299 puan) tarafından
Kizim cok gidiyor lavaboya acaba normal mi bu ?? 10 gündür alışmış artk bez bırakma vakti ama ben gün de 10-15 kez götürüyorum sürekli küçüğünü yapıyor büyükte bir kez yapıyor 

Sizede  sormak istedim???? 

1 cevap

0 oy
(844 puan) tarafından
Çok normal canım alışma sürecinde çok gitmeleri normal bir süre sonra bu durum düzene girecek merak etme 
(2,299 puan) tarafından
Ayy ınsalalh canm hava soğuk ya gidip geliyor  üşüüyor  ondan
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 204 göst.
21 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde HASRETiM160121 (2,299 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 282 göst.
21 Temmuz 2023 Diğer kategorisinde HASRETiM160121 (2,299 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 418 göst.
9 Eylül 2024 Diğer kategorisinde Nalankt (2,110 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 286 göst.
20 Şubat 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde SunaySalih.. (34 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,304 soru

24,667,468 cevap

367,069 kullanıcı

...