Tam 1 yıl 4 aylık oldu 3 ay önce kardeşı kactı bu annemin kardeşı kacmasaydı benimkide bukar olacaktı çok seviyodum kuşumu eşim askerdeyken yanlız kalmadım buda annemin kuşu
Oyy maviş maviş çok güzel yaa çok şirin
1,512,285 soru
24,667,150 cevap
367,050 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın