Annemgil kurdu güzelmış solonun
Sabayi tek sevmeyen benim güzel günlerde oturun
Soba iyi hoş da tek oda ısınıyor sadece kayınvalidem de köyde orada kalınca lavaboya gitmemek için içecek içmek istemiyorum
1,512,149 soru
24,665,533 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın