0 oy
353 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (367 puan) tarafından
Kizlaar cok heyecaiyim.carsamba 16 haftalik oluyorum cinsiyeti ogrencez insallah.. 14 haftalikken doktor bacak arasi bos gbi dedi ama emin degildi. Bir kizim var bir de oglum olsun istitorum insallah

5 Cevaplar

0 oy
(675 puan) tarafından
Hayırlısı olsun canım sonucu bizede açıkla 
-Reklam-
0 oy
(20,073 puan) tarafından
Naptın cinsiyet belli oldumuu???
(367 puan) tarafından
Carsamba belli olacak ins
(20,073 puan) tarafından
Ayyy oraya dikkat etmemisimm hiç bugün gidiyorsun sandimm☺️ Rabbim gönlüne göre versin inşallah
(367 puan) tarafından
Amiiin canim insallahhh :)
0 oy
(6,043 puan) tarafından
Hadi bakalım hayırlısı =) 
0 oy
(12,191 puan) tarafından

Bana da söyle kız merak ediyorum;))

0 oy
(105 puan) tarafından
Bende merak ettim şimdi;))

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 987 göst.
2 Eylül 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 179 göst.
13 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Tunazehra (76 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 557 göst.
6 Ekim 2022 Aile & Aşk kategorisinde nerminin annesi (1,168 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 1,304 göst.
5 Nisan 2021 Diğer kategorisinde glbhrszn (63 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,635 cevap

367,026 kullanıcı

...