+1 oy
460 göst.
Diğer kategorisinde (64,963 puan) tarafından

annemin ev bizim hatiralarla dolu çocukluk elbiselerimiz duruyo bezimize kadar saklamis bunlarda benim kiyamadiklarimin bir kismi ☺️ hatıra defteri siir defteri anket defteri kalemtraslarim 24 seneyi geçmiş alali ☺️

image

image

8 Cevaplar

+1 oy
(187,421 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
ne gezer bende yok evimde
(64,963 puan) tarafından
saklamadin mi hic kiz kolyem vardi boncuktan yapilmis onu ararken bunları buldum☺️
-Reklam-
+1 oy
(1,153 puan) tarafından
İkbos annen suduklu bezini mi saklamis kız :D 

Benim tek tük elbisem durur :)
(64,963 puan) tarafından
eskiden patiska bezmiş ya kaynatip yikarlarmis hepsi bugun alinmis gibi piril piril duruyo boklu bezlerim☺️
0 oy
(9,610 puan) tarafından
Yaaa o zilgiden benimde vard ... Hala gider rüyamda içinden önemli eşyalarımj toplarım buruk olur icim
(64,963 puan) tarafından
hangi silgiden
(9,610 puan) tarafından
Renkli renkli olsn
0 oy
(14,276 puan) tarafından

8 çocuğu var kadının hangi birini saklasın ikbal :D

(64,963 puan) tarafından
kadin cocuktan esyadan bikmistir☺️
(14,276 puan) tarafından
Yoktu ki eşyamız ☺️ne doğru düzgün oyuncak ne bişi vardı zaten okul hayatımızda olmadı hiç saklayacak bişi yokmuş ki la ☺️
(64,963 puan) tarafından
annemlerin evide dursun evi gibi babam kolonya şişelerini bile atmaz annenjn evi ferahtir☺️
0 oy
(34,545 puan) tarafından

Sadece bebeğim duruyor onlaxa kızım arada oynar

(64,963 puan) tarafından
bak bir sele oyuncagimiz duruyodu evlenene kadar simdi kizjm icin onlari soruyorum söylemiyor annem atmis olamaz diger oyuncaklar duruyo ama en sevdiklerim yok piyasada
(34,545 puan) tarafından
Saklanmıştır kiz
(64,963 puan) tarafından
dördüncü kat kaba insaat oraya cikardi gidip bakcam diye demiyo heralde
(34,545 puan) tarafından
Hahahaha kıyamiyordur
(64,963 puan) tarafından
soruncada kiziyo sinirleniyor☺️
0 oy
(4,884 puan) tarafından
Bebeklerin duruyor annem de ;:) 
(64,963 puan) tarafından
benimde mutfak setim falan hepsi duruyo kizim oynuyo şimdi
(4,884 puan) tarafından
Ne güzel maşallah. Kızım olsaydı ben de getirirdim bebekleri. Oğluşum var şuan arabaları parçalamakla meşgul:))
(64,963 puan) tarafından
onada babasi getirsin☺️Allah bagislasin canim
(4,884 puan) tarafından
Amin cümlemizinkini
0 oy
tarafından
Bi kaç resim birde bebeklik battaniyemden başka bileyim yok çocukluğumdan ama kendi çocuklarımın bazı şeylerini saklıyorum hatta küçük oğlumun anneler gününde 1.sunıfta yazdığı mektubu bulup okuduk geçen gün :) 
(64,963 puan) tarafından
yaa ne guzel yazmıştır ♥️aylisin orgu bitti mi☺️
tarafından
Hahaha bitti bitti :)
0 oy
(9,212 puan) tarafından
Maalesef ikboş ablaa:)
(64,963 puan) tarafından
naber canim
(9,212 puan) tarafından
İyidir abla nolsun sen nasılsın
(64,963 puan) tarafından
iyi cok sukur bende

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 897 göst.
5 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Sineem (476 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 623 göst.
21 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Nece34 (233 puan) tarafından soruldu
0 oy
49 cevap 3,083 göst.
17 Ocak 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 1,041 göst.
14 Eylül 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,310 soru

24,667,583 cevap

367,073 kullanıcı

...