0 oy
400 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (265 puan) tarafından
Ben ne kadar ap*t*l bi insanım askere gidecek diye uzuluyodum ama belli etmiyodum aksam dokuzda gidecek yüzünde bi batik olmuş gel bi al dedi alamam dedikce zorladi kıl içine gitmis bi tane cımbız var ucu oyle kalinki cimbizin almiyo kılı oda icine gitti kızardı kıl olan yer bagirdi çağırdı alamiyosan niye ugrasiyosun dedi kapıları çarptı canim oyle yandıki az bi insan olsa gideceğim diye görmezden gelirdi gerçekten çok üzüldüm şu an banuoda eminim küsmüştür

4 Cevaplar

+1 oy
(187,414 puan) tarafından
bi birakmadin su adami yaa
-Reklam-
0 oy
(3,238 puan) tarafından
Küserse küssün o.küz
0 oy
(4,181 puan) tarafından
Aman takma be. Erkekler böyle şeyleri ince düşünmez. Üzme kendini
0 oy
(1,109 puan) tarafından
Oda gergindir gideceği için belki canım askerlik piskolojisi farklı bı olay gidince esse.k gibi pişman olur merak etme boşver sen takma üzülme hiç 

İlgili sorular

0 oy
27 cevap 1,797 göst.
18 Nisan 2024 Diğer kategorisinde MEHYASELERT (4,298 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 551 göst.
+1 oy
1 cevap 347 göst.
0 oy
4 cevap 282 göst.

Kategoriler


1,512,149 soru

24,665,545 cevap

366,953 kullanıcı

...