0 oy
343 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde (1,107 puan) tarafından
Yeni labnesini sürdüm kızlar akşam 8 gibi yiycez oğlumun doğum günü sü de :) dolapta da fazla yer yok dışarda dursa bozulur mu

1 cevap

0 oy
(3,298 puan) tarafından
Balkona koysan serin oluyor artık hemen birşey olmaz.rabbim güzel sağlıklı hayırlı ömür versin oğlunuza ◉⁠‿⁠◉
(1,107 puan) tarafından
Amin :)) balkon serin oluyo koya bilirim
-Reklam-

İlgili sorular

+2 oy
2 cevap 232 göst.
15 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Ozgen (2,272 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 479 göst.
13 Ekim 2022 Yemek-Tarifler kategorisinde Civcivim (1,107 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 532 göst.
20 Temmuz 2025 Diğer kategorisinde Defneegb (586 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 372 göst.
23 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Funda6363 (1,095 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,228 soru

24,666,573 cevap

367,016 kullanıcı

...