0 oy
647 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (18 puan) tarafından

eşimin ailesinden çok soğudum ne yaparlarsa yapsınlar ısınamıyorum arkadaşlar her yaptıkları fırsat vermemk için yapıolar sanki. 

1 cevap

0 oy
tarafından

ne yapıyorlar canim

(18 puan) tarafından
geçmişde yaptıkları beni kendilernden çok soğuttu... sürekli açık arayıp sölemeleri eltilerimin kaynanamın hele kaynanam bildiğin buz dolabı. bi insan bu kadr mı kasıntı olur ya.. hiç cna yakın değil..yapmacık
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,808 göst.
23 Ekim 2020 Aile & Aşk kategorisinde Rozelin9 (258 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 1,055 göst.
0 oy
6 cevap 1,541 göst.
13 Aralık 2018 Aile & Aşk kategorisinde Abutnur (118 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 1,561 göst.
8 Eylül 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,631 soru

24,671,488 cevap

367,283 kullanıcı

...