295 göst.
(1,822 puan) tarafından

Hanımlar benim 2. Bebeğim malum ilk kızımda çok isim kavgası oldu eşim öykü ismini istiyordu ben nilda ismini beğeniyordum başta kaynanamgile sorduk kızınız yok istediğiniz isim varsa diyin diye hıc karışmadılar bisey demediler çocuk doğdu k.pederim zühre olacak diye tutturdu eşimle karşı geldik dinletemedik bir oturuyorduk bide kimse kırılmasın diye ben nilda ismini kisalttim öykü ile tek isim yaptım ve öykünil zühre koyduk adını ama onlar hep zühre diyor ben bu ismi beğenmiyorum utanıyorum biz ve duyan herkes öykü diyoruz sadece eşinin ailesi zühre diyor neyse şimdi bunda da erkek olursa eşimle meriç batın ismine karar verdik annemde diyor bugün bunu ben koyacam sıra bizde rüyasında ben demisim kaynanam emirhan koycakmis ben istemiyorum demisim annemde demis kubilay inanç olcak onun adi filan simdi bu isme takmis bende begenmedim ama sizce napmaliyim isim kotu mu bide benim icime sinmedi nolcak bu durum uzun oldu k.bakmayin 

4 Cevaplar

+3 oy
(5,289 puan) tarafından

Anne baba olarak sizin karar vermeniz lazim baskasi karismamasi lazim bence kendi istedikleri ismi koycaklarsa yapsinlar koysunlar sizin sectiginiz isim hem daha guzel ;))

(1,822 puan) tarafından
Bencede bide kızımda zaten zorluk çekiyoruz inat yüzünden hst ve gittiğimizde millet diyor aa çocugun 3 ismi var diye dalga geçenleri duyuyorum utanıyorum kızımın adını sorduklarında diyemiyorum kimliği filan vermeye dahi elim gitmiyor cekiniyorum bunda da aynısı olmasın diye uğraşıcam ama anneme de bisey diyemiyorum takmış kafaya annem kubilay inanç koyacak kocana şöyle bakım ne diyecek diyor bende begenmedim o ismi ama güzel diyor o
(5,289 puan) tarafından
Aman canim  esin de istemiyisa koyma de hem annenw hem kaynana esim istemiyo onun ismini biz bulduk zaten de
(1,822 puan) tarafından
Dedim de anlamıyor ki karar verdik dedim kız olursa bu erkek olursa bu isim diye. Yok işte biz bu ismi bulduk bu olsun diyo rüyamda gördüm ben koycam diyo
(5,289 puan) tarafından
Dogurda koy de sende benim bebegime karisma dee desem denmez ki oyle :D
(1,822 puan) tarafından
Kibarca dedim olmaz diye anlamıyor bide hamile olduğunu diyince kızmıştı bana çok kalbimi kırdı doğurunca git bağlat kendini yapma bidaha dedi bu gidişle 5 6 tane yaparsın dedi çok üzülmüştüm sevinmedi bile şimdi gelmiş adına karışıyor
+2 oy
(1,186 puan) tarafından

kuzum ne ugrasiosun he tmm tmm de gidin istediginiz ismi kimlige yazdirin bebegin adida bu diyin gecin sizin ne istediginiz onemli 

(1,822 puan) tarafından
Dedim dini anlamlı bi isim olsun eşimde öyle diyor dedim ya kurandan olsun yada anlamı güzel dini olsun diyor dedim annem de diyor sanki babası öyle isim koymusta öyle istiyor diyo. Madem öyle isim istiyordu kızında niye öyle koydurmamış diyor deli ediyor beni ya 47 yaşında kadın çocuk gibi davranıyor resmen
(1,186 puan) tarafından
annen seni cokk zor durumda birakio yaptigi yanlis ama kizinda yasamissin pismanlik oglunda olmasin bence icine ne siniosa onu yapin esinle
(1,822 puan) tarafından
Bende öyle düşünüyorum bu gidişle darılıp küsecek ama napayım kızımda zaten soğudum kimliginden her şeyinden alışamadım psikolojim bozulmuştu çocuğundan bile nefret ettim bi ara o derece. Şimdi aynı şey olmasın küser gene barışır illaki ama o isim omur boyu kalacak sonucta
(1,186 puan) tarafından
aynen oyle dusun bak ben esimle isim dusunuorum kimsede bisey demedi bize ha karismazlarda allah var senin ve esinin icine ne siniosa onu koyunca dogunca unuturlar zaten bosver
(1,822 puan) tarafından
Insallah cok sagol ♡
+2 oy
(1,766 puan) tarafından

Bizde kayınbabamın adını koycaz mürsel efe olcak bnim abimde mürsel ayaz dşye tutturdu eşiminde çevresinde çok ayaz olduğu için ve kndi çocuklupundan beri mürsel efe diyomuş ağzımız on alıştı o yüzden ayaz içine sinmedi annemde abini kırma ayaz olsun dedi ama eşimi ikna edemedim çok arada kaldım gerçekten başkalarının karışması çok sinir bozucu kızının isminide kısaltmana rağmen çok uzun isim olmuş zühre kötü isim değil ama niye karılıyokar anlamıyorum sonuöta sizin çocugunuz isim tartışmalarından bıktım kızım olsaydı eminim daha çok ortalık karışcaktı. Bnce sen doğuma kadar kimseye deme şunu düşünüyorum bile deme eltimin kızı var doğuma kadar belli değil daha dedi ve kndi kararıyla öykü koydu kimsede bişey diyrmedi. Annene de bakalım anne bilmiyprum henüz düşünürüz de dopduktan sonrada kndi itediğin ismi koy 

(1,822 puan) tarafından
Aynen nilda ismine bayılmıştım öykü nilda olmasına karar verdik karışmadılar diye son anda karışınca öykünil zühre yaptık ama yine bile uzun ve millet 3 ismi var diye dalga geçiyor 2 3 tane daha isim koysaydınız diyolar zoruma gidiyor üzülüyorum. Zühre ismi çokta kötü değil ama tiksindirdiler duyunca tüylerim diken diken oluyor utanıyorum o isimden. Aslında baştan ismine karar verip bu olcak diyip kimseye laf bırakmamakti amacımız ama annem laf anlamıyor ismine karar verdik dedim bu isim de güzel suda güzel diye isim arıyordu bugünde gelmiş diyor rüyamda gördüm bunu ben koycam kızına onlar koydu sıra bende diyor anlamıyor kalp kırmak istemiyorum kibarca dedim anlamıyor ama
(1,766 puan) tarafından
İnsana hamileliğini zehir ediyolar annem sağ olsun o kadar ısrarcı olmadı eşim tamam mürsel efe olmasın ayaz tek olsun napalım dedi anneme dedim böyke diyo dşye annemde yok öyle olmaz babasının adı onun hayali ilk erkek torun hemde koysun istediğini tamam dedi. Abim i kırmak şstemedik ama yapcak bişey yok. Dediğim gbi son dk ya kadar kimseye demeyin kimliğini alın gelin ilte bunu koyduk dşyin seve sevede o isimle hitap etcekler. Bnde kızıma eylül veya kumsal istiyodum kayınvalidem o ne öyle deyip isimden soğutmuştu eğer kız olsa kimseye demeyecektik. Eşinle ortak karar verin. Nilda ismide çok güzel keşke öykü nilda olsaymış bnim annemin adı nida kızım lursa düşüncem ikinci adını nida koymayı çok beğeniyorum :)
(1,822 puan) tarafından
Çok haklısın. Nida da güzel ben nilda dediğim zaman herkes karıştırdı zaten nida mi falan diye tuhaf geldi köylü oldukları için alışkın değiller bide lazlar bütün isimler aynı ayşe fatma temel hasan hüseyin bütün köy bu isimde yeni isimlere açık değiller. Bide kayinpederim zühre ismini tv de bi dizide gördü hoşuna gitmiş pek inanasım gelmedi ama neyse. Bunun daha cinsiyeti bile belli değil ama herkes erkekmiş gibi davranıyor eşimde erkek hissediyor ondan heralde bilmiyorum ama kız olursa ayza nehir yada liva nehir erkek olursa da Batın Aras yada Meriç Batın düşünüyordum ben
+1 oy
(474 puan) tarafından

Bence Zühre ismi de çok güzel çok böyle asil bi isim havası verdi bana cidden cok begendim :) diger ismi ne dediler anlamadim kubilay sa eger kubilay ismi guzel hem anlami da cok guzel tarihte de cok guzel bi karekter Kubilay 

(1,822 puan) tarafından
Ya aslında fena değil zühre ama gıcıklık yaptı ya ondan bi kere tiksindim o yüzden hoşuma gitmiyor galiba bide çok tuhaf söylüyorlar böyle böğürerek zohreeee diye soğuyor insan ister istemez bide herkes öykü kullanıyor millete zorla zühre diceksiniz onun adi zühre öykü değil diyor sınır oluyorum. Annemde kubilay inanç diyor takmış kafaya. Inanç fena değil ama kubilay hoşuma gitmedi hem çok uzun hemde lay lay isim istemiyorum daha sert istiyorum içime sinmedi yani biz meriç batın diye düşünüyorduk eşimle. Kızıma da uyumlu diye kızımda nil bunda da meriç olursa ikiside nehir ismi uyumlu olur dedik ama annem inat ediyor
(474 puan) tarafından
Şimdi diger taraf ilk cocugunuzun adini koymus ya dogal olarak annende bunda soz hakki istiyor. Ama simdi onlar isim koyup annene olmaz dersen annen gucenebilir. Keske en basta hic aileleri bulastirmasaydiniz. Su an durumun zor ya da anneni al karsina annecim de ilk sefer ben isim koyamadim cok icimde kaldi bu bebege ben isim vermek istiyorum de yanina bide hediye al belki gonlunu almis olursun. Artik 3.yude annen koyar :)
(1,822 puan) tarafından
Aynen soz hakki istiyor aslinda karistimazdik ama eşimin babası çok ters evlatlıktan red edecekti eşimi o kadar kızdı ben koyacam diye e bide aynı evde yaşıyorduk mecbur ses edemedik yani eziktik haliyle adam çocuk benim evimde oldu ben koyacam dedi karşı çıktık dinlemedi bizde hepsi olsun dedik ama zor işte ya bi tane isim dese hadi gene neyse 2 tane birden diyor bide anlamlı dini güzel bisey olsun diyoruz biz bunu beğendik diyoruz sanki onun babası çok anlamlı koymuş filan diyor çocuk gibi ayrıca hamile olduğunu duyunca kızdı bana annem daha kızın ufak niye yaptın bunu doğurunca al kocanı git bağlat kendini yapma başka dedi sen bu gidisle 40 yaşına kadar 5 6 çocuk yaparsın demişti çok üzülmüştüm
(474 puan) tarafından
O da seni dusundugu icin oyle soylemistir sadece soyleme tarzi biraz kirici olmus. Su an isin zor gorunuyor i sallah kimsenin kalbi kirilmadan cozersiniz.
(1,822 puan) tarafından
Belkide sağol inşallah öyle olur bakalım çok bunalıyorum

İlgili sorular

4 cevap 453 göst.
11 cevap 628 göst.
4 cevap 43 göst.
17, Nisan, 2019 _____aysun_____ (3 puan) tarafından soruldu
17 cevap 136 göst.
21 cevap 181 göst.

100,732 soru

2,576,251 cevap

8,045 kullanıcı

...