Kızlar finish guantom kullanıyordum cok pahalı şaşmış bu finish classic den kullan lar nasıl hiç kullanmadım bardakları Cizre mi
Canm A101 degil de soka finish in obur bulasik dterjani indirme gelmis bende dun aldim hala kalmis olabilir bence bi bak istersen cunku yikamasi gayet guzel
1,512,701 soru
24,672,755 cevap
367,358 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın