0 oy
251 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (1,749 puan) tarafından
32+2 haftalık gebeyim ögleden belli adet sancısı gibi ağrım var afedersiniz vajinam ağrıyor ayaklarıma vuruyor ağrısı  ayakta durdummu kötü oluyorum uzanınca iyi oluyorum erken dogum riskim var suyum fazla diye hastanede 80 kilo metre uzakta bunlar dogum belirtisimi endiselendim 

3 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bende de benzer agrilar vardı şeffaf akıntı geldi iki kez büyük wc m varmış gibi makatıma baskı oluyodu ama olmuyodu gelmiyodu. Benimde 24-25 haftalıktan beri erken doğum riskim vardı ilaçla zar zor durdurdu dr , ciğer geliştirici yaptırdı bana hemen ,  36+3 de doğum yaptım 
tarafından
Bide ben ev taşıdım ondan erken doğum oldu .38+1 de sezeryana gidicektim ben 12 gün kala doğuma gittim
(1,749 puan) tarafından
Cnm pazartesi günü kontrolüm var ciger geliştirici iğne yapacak doktor acaba daha erkenmi gitsem
tarafından
Geç kalma bence bende kontrole diye gittim benimde kontrolüme iki uç gün vardı iyiki erken gitmişim açılmam vardı nst de sancım çıktı bir iki saat içinde doğuma alındım gitme şansın varsa git yoksa ambulans çağır gününü bekleme istersen canım
-Reklam-
0 oy
(416 puan) tarafından
Hastaneye git canım ambulans falan ara arac ımkanın yoksa yoruldunmu agır işmi yapdın
(1,749 puan) tarafından
Yok hiç birşey yapmadım ögleden belli sanki dersin adet olacam
0 oy
(19,321 puan) tarafından
Sancin olsa uzaninca falan geçmez canim. Yoruldun mu acaba. 
(1,749 puan) tarafından
Yok yorulmadım da ögleden belli öyle sanki adet olacam gibi alt tarafım ağrıyor

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 1,481 göst.
0 oy
28 cevap 612 göst.
16 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Ulnerrr (2,957 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 640 göst.
20 Aralık 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 1,129 göst.
7 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde elis (3,252 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,401 soru

24,668,644 cevap

367,138 kullanıcı

...