0 oy
104 göst.
Diğer kategorisinde (113 puan) tarafından
Arkadaşlar kızım akşam erken uyudu uyandırmamak için altını değiştirmemiştim sabah açtım zıbını nemlenmiş gibiydi ama ıslaklık yok sızdırmış mı yoksa nem mi yapmış ne olabilir ki bide idrar gibi kokmuyordu çok ağır bi koku vardı bezin markasından mı o koku bilemedim ki 

3 Cevaplar

0 oy
(8,378 puan) tarafından
Sızdırmış canım uyusa bile altını değiştirmeden yatırma hele kız çocuğu idrar yolu enfeksiyonu açısından çok çok önemli 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Sızdırmıştır o ağır kokuda çok beklettiğin için olabilir 
0 oy
(2,687 puan) tarafından
Sızdırmış canım o 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 106 göst.
8 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Simsek21 (1,796 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 440 göst.
6 Mayıs 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 729 göst.
29 Aralık 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 543 göst.
19 Temmuz 2019 Diğer kategorisinde ❤️Asmin Deroş❤️ (8,076 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,027 kullanıcı

...