Gece yine post açmıştım oglum beyin filmi çekildi kan tahlilleri verildi hepsi temiz çıktı hafif bi kansızlık var sadece o kadar
24 aylık oglum atipik otizm tanısı konmuştu cok şükür tahlileri temiz çıktı psikiyatrimizde 1 yıl içinde düzelme olur dedi rapora vs gerek yok şimdilik dedi eğitimine devam ediyoruz cok sukur
Gözün aydın
1,512,230 soru
24,666,621 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın