Kızlar merhaba bu markanın hamilelikte uygun olduğunu duydum almak istiyorum saçlarım rengi çok kotu oldu şuan 18 haftaligiz sizce sıkıntı olur mu yapan var mı bu markadan ya da başka marka önerileriniz
Cnm ben gebelikte boyadım ama dr danışarak boyadım once dr ile görüşmeni tavsiye ederim benim sac diplerim yara oluyor boya yakıyor bi süre yara çıkmıyor o yüzden boyamak zorunda kalmıştım çünkü ellerim kafamda kalmıştı
1,512,649 soru
24,671,805 cevap
367,294 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın