402 göst.
(1,516 puan) tarafından
Isim konusunda bana yardimci olur musunuz kizlar eşim Amine olsun basta diyor bende Asel.olsun ikinci ismi diyorum ama heo aklimda Deniz ismi kalacak 

Amine Deniz mi 

Amine Asel mi 

Aseli cok begeniyorum ama iste bu ara bayaaa bi koyuldu bebeklere soyadiniz Akkaya zaten sizce hangisi guzel 
Reklam


21 Cevaplar

+2 oy
(3,590 puan) tarafından
Tabikide dünya derim :) 
(3,590 puan) tarafından
Kıskanma biketem taam mı hıhhh
(4,628 puan) tarafından
Yanliz gercekten amine dunya guzel olur ;)
(195 puan) tarafından
Melike bizim zamanımızda çok vardı yaa, bir de Merve ile Seda :))
(3,590 puan) tarafından
Kurgucummmmm dimii amaaaa:)
(1,516 puan) tarafından
Bi moda olan isim hükmünü 5 sene götürüyor :))
Bu arada asel,mila,nehir var
Valla bu kiz bebeklerine isim işi cok zor erkege ahmet mehmet diyosun kiza hic birseyi yakistiramiyorsun doğdu dogacak daha cocugumun adi yok :(
Reklam


0 oy
(350 puan) tarafından
Amine Deniz. Asel çok var. İsimler de moda moda bir sene Eymen, bir sene Kayra vs.
(1,516 puan) tarafından
Deniz ismini cok seviyorum evet bi ara Ecrin ceylin ne cok kondu gercekten iki uc sene once esila mesela
(350 puan) tarafından
Esila insan suresinde ayette( öğle ile ikindi arası manasında) geçiyor. Benim de  kızım olsa düşünüyordum. Büyük kızımın ismi Emine Seher küçüğün de başına bir isim koyup Esila düşünmüştüm, oğlum olacak. Ablası ismini koydu
(1,516 puan) tarafından
Ne koydu merak ettim
(350 puan) tarafından
Agâh Ömer olacakmış, bizde Seher /Ömer uyumlu diye koyacağız inşallah
(1,516 puan) tarafından
Agahi koymuycak misiniz ?
(350 puan) tarafından
Koyacağız iki ismi olacak
(350 puan) tarafından
Ablası Emine Seher/ oğlumuzun ismi Agâh Ömer olacak inşallah
(1,516 puan) tarafından
Ablasi nasilda guzel isim koymus afferin kuzuya
0 oy
(160 puan) tarafından

Amine deniz çok güzel duruyor bir ağırlığı güzelliği var <3

(1,516 puan) tarafından
Aselden daha mi iyi :) uyum olarak
(160 puan) tarafından
Evet canm Bna öyle geldi yani...  ismiyle huzurlu mutlu yaşasın:)
(1,516 puan) tarafından
Insallah canim doğduğunu bir görseydik 40+1 oldu da kendisi :))
(160 puan) tarafından
:)) vla gelmiş bile desene sağlıklı gelsinlerde canm ama isim seçimini evet yapman lazım
(1,516 puan) tarafından
Evet haklisin canim kararimi sunarim buraya :))
0 oy
(1,507 puan) tarafından
Amine Deniz, Asel ismine nedense çok konulmasına rağmen hiç ısınamadım. Amine çok güzel Deniz de yakışmış yanına. Hayırlısıyla kucağınıza alın inşaallah. 
(1,516 puan) tarafından
Tesekkur ederim fikrin icin canim bende deniz den yanayim iste esim unisex isim diye istemiyor tek.sebebi bu.
(1,507 puan) tarafından
Bence geçerli bi sebebi yokmuş eşinin, seviyorsan koy oda sever zamanla :)
(1,516 puan) tarafından
Sevmek zorunda :))) desene
(1,507 puan) tarafından
Hı hıııı eveeet :) zorunda değil mecbur heheheh :D
(1,516 puan) tarafından
Hahah iyiydi :)
0 oy
(120 puan) tarafından
Amine deniz kulaga cok uyumlu gelmiyor amine asel daha uyumlu ama asel ismi cok koyuldu karar vermesi zor :) baska secenek yok mi
(1,516 puan) tarafından
Malesefff canim ya deniz ya asel baska hic birseyi yakistiramadimki amine ye :)
0 oy
(1,413 puan) tarafından
Amine Deniz olabilir Asel ve Amine bir arada ağır duruyor soylenisi dilime agir geldi sanki
(1,516 puan) tarafından
Evet bir kere daha sormustum ve ayni cevabi vermistin :)
(1,413 puan) tarafından
hahahah evett :)))
0 oy
(2,079 puan) tarafından

Amine deniz cok güzel olur bence cnm saglikla al.kucagina inşAllah<3

(1,516 puan) tarafından
Tesekkur ederim güzel dileklerin icin canim
(2,079 puan) tarafından
Rica ederim.cnm
0 oy
(1,047 puan) tarafından
Amine asel :) bende kizimin ismini asel koyucam biliyosun ❤❤❤❤
(1,516 puan) tarafından
Evet biliyorum canim Asel ismini gercekten cok begeniyorum ama Denizde aklim kalacak
(1,047 puan) tarafından
Icine gonlune hangisi siniyorsa o olsun canim :)
(1,516 puan) tarafından
Hayirlisiyla bi doğsun bakalim findik kizz :)
0 oy
(4,628 puan) tarafından
Bence asel ismi kotasını doldurdu artık nüfus müdürleri yeterince asel var kontejan yetersiz dicek :) amine arya :) amine e harfiye biriyi ya kuzum sessiz harfle başlayan içinde e harfi olan bi isim daha uyumlu olur bide bi kerette iki isimde cikar agazdan
(1,516 puan) tarafından
Haklisin Asel o kadar cok ki esimin denizi istememe de ki tek sebebi unisex diye
0 oy
(146 puan) tarafından
Deniz Asel bnce :))) 
(1,516 puan) tarafından
Senin bebisinin adı sanirim :)) gercekten cok seviyorum deniz ismini
(146 puan) tarafından
Evet cnm asel ismini koycktm eşime de dedim sen de bi isim düşün yanına sonra rüyamda deniz asel diye seslnyrdm kızıma eşim de dedi düşünmeme gerek kalmadı kızımın adı Deniz Asel :)
(1,516 puan) tarafından
Cok guzelmis adiyla yasasin minik kiz :)
(146 puan) tarafından
Sağol cnm :) hepimizki inşallah
0 oy
(1,129 puan) tarafından
2 side a a basliyo garip ama amine deniz guzel 
(1,516 puan) tarafından
Tesekkur ederim. Canim elbet paylascam kuzumun adini
0 oy
(4,277 puan) tarafından
Amine deniz akkaya baş harfleridende ada ismi çıkıyor ")) kod adıda ada olur güzel olur birde bir ara ada diye bir film vardı zenginler klonlarını yaptırıyordu yaşlanınca onlardan organ deri vs alıyorlardı ay ne filmdi ya güzeldi ama 
(1,516 puan) tarafından
Ada diyorsun :))) mantıklı
0 oy
(195 puan) tarafından
Deniz güzel, hem asil, hem klasik, hem anlamlı, hem de yabancılar da kullanabiliyorlar. Üniversitede yurtdışından gelen arkadaşlar hep rahat söylüyordu çok hoşuma gitmişti benim. Bir Deniz'i Denise diye, bir de Defne Daphne diye :))
(1,516 puan) tarafından
Evet asilliğine hayranim bende :) olmazsa da icimde kalacak
(195 puan) tarafından
Karar verilmiş ozaman Adı ile büyüsün Deniz bebek
(1,516 puan) tarafından
Insallah canim nasilda hosuma gitti Deniz bebek :)
0 oy
(528 puan) tarafından
Deniz Asel Akkaya bence daha uyumlu.
(1,516 puan) tarafından
Amine kesin olacak canim Allah nasip ederse ikinci isime karar veremedim
0 oy
(2,019 puan) tarafından
Bence sadece AMİNE olmalı benim hayalimi sen gerçekleştir kuzum
(1,516 puan) tarafından
Tek isim diyorsun yani
Aslinda olay ne biliyor musun? Ilkim oglan adina hic karismadim Yusuf Turaç koydu eşim kızım oldu adını Elisa koydum ben bu bebekte kiz olunca esim dediki Amineyi cok begendim dedi bende benim istegim de olsun diyorum 3.bebek sonucta ama kalbim Denizden yana iste :)
0 oy
(134 puan) tarafından
Bnde asel koycam dedim eşim arap bal diye isimmi olur dedim ne balı asel bal demk arapçayla baska bişi bul dedi bnde asmin olsun dedm
(1,516 puan) tarafından
Asmin ne demek kuranda geciyor mu
(134 puan) tarafından
Gök yüzü anlamı kuranda gecmiyo
(1,516 puan) tarafından
Anladim.canim.sağol
0 oy
(3,378 puan) tarafından
Her yer asel dolu ben olsam deniz koyarım canım 
(1,516 puan) tarafından
Evet herkes ayni dusuncede
0 oy
(335 puan) tarafından
Amine asel daha uyumlu asel denizde uyumlu amine deniz uymamis canim bence bu arada nasilsin nasil gidiyor bende 40+2de dogum yapmistim insallah biran once kavusursun bebegine..
(1,516 puan) tarafından
Tesekkur ederim canim valla bu ara cok ypruldum artik insallah hayirlisiyla dogar bir an önce
0 oy
(64 puan) tarafından
Kişi isimlerine takılan biri misin? Amine Deniz Akkaya olacak.  Deniz Akkaya aklıma gelmez takılmam diyor musun? 

Amine Deniz'in kullanımı daha kolay.Çocuğuna seslenir gibi yap bakalım.Hangisi kulağına hoş geliyor ve rahat söyleyebiliyorsun?
(1,516 puan) tarafından
Amineyi esim isttedigi ivin once olsun istedim canim cok.sagol
0 oy
(88 puan) tarafından
Amine denız. Asel çok  var. Her 3 kişiden 1 inin bebeğinin adı asel
(1,516 puan) tarafından
:)) herkes ayni fikirde Aselsen bikmis durumda
Reklam

İlgili sorular

7 cevap 152 göst.
6 gün önce Miray00111 (5 puan) tarafından soruldu
7 cevap 154 göst.
11, Kasım, 11 Esramm (65 puan) tarafından soruldu
10 cevap 365 göst.
10, Kasım, 10 Seda17 (528 puan) tarafından soruldu
2 cevap 230 göst.
7, Kasım, 7 Ulnerrr (212 puan) tarafından soruldu
3 cevap 95 göst.
1, Kasım, 1 Ebrunun umudu (22 puan) tarafından soruldu
9 cevap 316 göst.
Reklam

36,154 soru

348,006 cevap

618,403 yorum

3,770 kullanıcı

Kategoriler

...