500 göst.
(275 puan) tarafından
Kuaföre ne kadar harcıyor 
Reklam


30 Cevaplar

+1 oy
(1,250 puan) tarafından
Sen ne kadar harciyorsun
(135 puan) tarafından
50 € harciyorum bazende 50euroyu geciyor canim
(1,250 puan) tarafından
Nerde yasiyorsun canim
(135 puan) tarafından
Almanyadayim canim
(1,250 puan) tarafından
Aa bemde neresindesin
(135 puan) tarafından
Duisburg canim sen
(1,250 puan) tarafından
Berlin bende ☺️
Reklam


0 oy
(647 puan) tarafından
benim ihtiyacım 1.5 ayda bir geliyor 70-100 arası harcıyorum. saça harcamıyorum sadece özel bölge ağdası ve kaş-bıyık 
(275 puan) tarafından
Ozel bolge ben 25 veriyorum kaşa 10 lira
(647 puan) tarafından
olabilir canım gittiğim yer biraz pahalı ama hijyen hastası olduğum için başka yere gidemiyorum seninki normal benimki aşırıya kaçmak :|
0 oy
(363 puan) tarafından
Hic kuafor ihtiyacim olmuyo herseyi kendim yapıyorum zaten 
(275 puan) tarafından
Valla en iyisi
0 oy
(555 puan) tarafından

15 gunde veya ayda 50 tl oda agda :)))

(275 puan) tarafından
Him iyi normal ben ayda gidiyorum
0 oy
(55 puan) tarafından
İki yıl once nisanliyken lazer oldum 2.500 tl ye cok sukur cok cok rahatim agda yok iki yildir hayatimda. Hamile hamile ugrasamazdim simdi. 9 ay once de hamile oldugumu bilmiyordum sacima bakim yaptirdim keratin sombre kesim vs 750 tl tuttu. Ve fon derdinden kurtuldum cunku calisiyordum ve banyodan sonra dalgali desen dalgali degil duz desen hic degil sekil almayan bi sacim vardi guya keratin 5 aylik ama 9 aydir hala rahatim banyodan sonra kurut tara okadar. İki haftada bir sadece kaş ve biyik alimina 20 tl tl veriyorum son 6 aydir o kadar. Daha oncesinde calistigim icin manikur gideri de oluyordu. Son durum Ayda 60 yada 80 tl filan..
(275 puan) tarafından
Bende lazere gittim pek menmun kalmadim. Tabi çalışırsın farklo oluyor.
0 oy
(689 puan) tarafından
Ayda 300 ü buluyor benim. Tüm vucut ağda zaten 180 ₺. Saç bakım kesim, kaş bıyık, yüz maskesi , manikür pedikür  300 ü geçtiği bile oluyor bazen 
(275 puan) tarafından
Nerde yasiyorsun bizjm burda tum vucut 90 falaj
(689 puan) tarafından
Kayseri deyim. Burda da vardır tabiki o fiyatlara, benim gittiğim salon bu şekilde. Ama genelde arkadaşlarım da 150 felan ödediklerini söylüyor
0 oy
(382 puan) tarafından

1.5 2 ayda 1 65 lira :D

0 oy
(231 puan) tarafından
Ayda bir 15 lira kaş bıyık bu kadar bakımsız felan da değilim kendim hallediyorum. Saçta desen zaten Allah vergisi ipek dümdüz saçlarım var şükür 
0 oy
(1,591 puan) tarafından
0 TL................ 
0 oy
(445 puan) tarafından

kuaför??? oda neydi :angel::angel:

(1,455 puan) tarafından
Anam bilmiyomki ha ben diyorum kuaför için para yok malesef daha önemli şeyler var ihtiyacım olan. Bakimsizmiyim asla kendi imkanlarinla bakımını yapıyorum zaten ama ne bilim kuaföre harcayasim gelmiyor. :))) Boya yapmayı bilen kuzenler var belki bı boya alır onlara boyatir okadar:))
(445 puan) tarafından
benim teyzem öyleydi ya bana nissnliyken tek nasihati o olmuştu bilsen ki evde paran yok yinede bakımından kuaföründen kısma onu aksatma hep git demişti bana da garip geliyordu ama ne bilim eşime dedim daha ilk aylarımız tabi kuaföre gidicem diye tmm dedi gittik sadece kas bıyık aldırdım 10tl verdim eve gelirken yuhh o ne öyle ya daha kuaför yok dedi oylede oldu :))))
(1,455 puan) tarafından
:))))))) kıymet bilseler onu da bilmiyolar ... Her ay ver ikiyuz faln kuaföre kıymetin olur ozaman... Deveyi diken insanı s.... Yarıyor:)
(445 puan) tarafından
aynen öyle valla ne doğru dedin kız:))) bu lafı ikinci duyusum ama çok doğru gerçekten:)))
(1,455 puan) tarafından
::))) ben ben ben işte ben bı dahiyim:))))))
0 oy
(321 puan) tarafından
3 ayda bir giderim oda kaş bıyık özel bölge ve tüm kol  tüm bacak sadece 90 veriyrm 
+3 oy
(510 puan) tarafından
sen Türkiye istatistik kurumun damı çalışıyorsun?

yok haftada ne kadar ilişkiye giriyorsunuz sorusu sormuştun
0 oy
(192 puan) tarafından
Kaş bıyık için gidiyorum ben genelde 10 tl

2 ayda 1 saç boyatıyorum 40 TL, 6ayda bir de keratin bakımı 60 tl

2 ayda 1 pedikür 30 

4 5 ayda bir de kesim uçlardan 20 lira

Ağda manikür bende ama bizim kuaför baya ucuz düz renk de boyayınca mesele olmuyor 
(275 puan) tarafından
Cok iyi nerde hu kuaför ist ucmus diyatlar
(192 puan) tarafından
Mersindeyim ben mahalle arası bir yer, manikürcü aslında kadın ama dediğim gibi düz kesim düz boya olunca sıkıntı olmuyor. Bir üst sokakta var sosyete kuaförü kesimi 80 90 lira sadece dip boya 80 lira yazık valla.
Şimdi yalnız gebelik olnca tabi saç boyası işine güvenmedim buraya :)
(275 puan) tarafından
Aynen oyle....
0 oy
(4,629 puan) tarafından
Aylık kuaför harcamam : 0 tl

Yıllık kuafor harcamam : eğer o yıl saçımı kestirdiysem bi 100 lira falandır

Beni alan çok şanslı sıfır masraf bir hatunum :) sen ne kadar harciyon onu de hele :)
(275 puan) tarafından
Degisiyor ben bi agda ve kas bıyık giderim. Manikur falan yatırımıydım oje falan sevmem
0 oy
(1,399 puan) tarafından

Hiiç gitmiyorum :ermm:

(275 puan) tarafından
Eej iyisi bence
(1,399 puan) tarafından
Kendim hallediyorum sac kesimim hariç onuda geçen sene yazın gittim saçım kalçada hala gidemedim:)
0 oy
(459 puan) tarafından
Yillik desem daha iyi olur yilda 100 ,150 tl arasi oda en yakinimin dugunu falan olursa .. ben kuafore para vermeyi hic sevmiyorum onun yerine giysilerime veriyorum .. kas biyik kendim aliyorum hatda bir iki komsumunkimide ben aliyorum yilda bir kesde sacimin uclarini kesiririm 10 tl falan baskada kollarimin tuylerine aparatim var :) hayatimda ilk kesde gecen ay sacimi boyadim onuda kendim yaptim cok guzel oldu 20 tl verdim boyama .. bu kadar :) 
(275 puan) tarafından
Mantıklı kuaförler kendine enayi ariyor
(459 puan) tarafından
Aynen:) kuafordekilerde bizim gibi insanlar ozel guc gerektiren bisiyde degil:)
0 oy
(590 puan) tarafından
Herşeyimi evde yapiyorum
(275 puan) tarafından
Yani en iyiis
(590 puan) tarafından
Fotoğrafın çok tatli canım :))  Allah sizi birbirinize bagışlasın
0 oy
(3,622 puan) tarafından
Kaşlarımı hiç almadm dogal hali bıyıklarıöı evde kendim alıyorum 1-1.5 ayda bir tüm bacak agdaya giderim o da 20-25 tl sene de bir falan saçımı anca keserim bakımlı bi saçım var çünkü hiç düzleştirici maşa vurmuyorum keratinlr her banyo sonrası besliyorum kollarımı falan kendim evdr alıyorum agda makinem var bacakta da zorlanıyorum çocuk var diye gidiyorum yoksa ona da gitmezdim sjsjjs
0 oy
(174 puan) tarafından
Hiç desem her şeyi evde yapıyorum
0 oy
(461 puan) tarafından
Ayda 50 agdaya 
Reklam

İlgili sorular

0 cevap 252 göst.
6, Kasım, 6 Türkan01 (386 puan) tarafından soruldu
36 cevap 1,027 göst.
22, Eylül, 22 ❤❤ hry❤❤ (3,228 puan) tarafından soruldu
11 cevap 473 göst.
3, Kasım, 3 misafir tarafından soruldu
4 cevap 224 göst.
7, Temmuz, 7 Esrarrrrrrrrh hu (34 puan) tarafından soruldu
13 cevap 128 göst.
Reklam

36,110 soru

347,535 cevap

617,444 yorum

3,769 kullanıcı

Kategoriler

...