0 oy
207 göst.
Diğer kategorisinde (3 puan) tarafından
Merhaba kızlar bundan 1 ay önce doğum yaptım. Bebeğimin teni şuan bembeyaz. Göğüs kısmı,ensesi elleri ve ayakları sıcak. Ama yüzü ve bacakları soğuk. Üstüne tulum giydirdiğim halde böyle. Doktora randevusu 23 ünde. Acaba bir sorun mu var? Şimdiden teşekkür ederim.

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 532 göst.
24 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Melekkk.34 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 682 göst.
22 Nisan 2022 Diğer kategorisinde Melekkk.34 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 215 göst.
8 Mart 2022 Diğer kategorisinde Seyhan (3,308 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 453 göst.

Kategoriler


1,512,615 soru

24,671,320 cevap

367,277 kullanıcı

...