65 göst.
(1,022 puan) tarafından
Kızlar pazartesi kontrolüm vardı doktorum herşeyin iyi olduğunu hiç bi sıkıntı olmadıgını ve haftasından 1 hafta önce oldugunu söyledi ama bana kilosu az gibi geldi 1.871 gr boyuda 42 cm ne yapabilirim ne yiyebilirim bir sonraki randevum 35 haftada şuan 33+3üm o zamana kadar. Ne yapıyım 
Reklam


4 Cevaplar

+1 oy
(3,378 puan) tarafından
Kilosu çok çok iyi 
(1,022 puan) tarafından
Doktorumda öyle dedi ama içime kurt düştü artık
Reklam


+1 oy
(1,079 puan) tarafından
Muz

Ceviz

Bal

Kaşar tüket canım
(1,022 puan) tarafından
Her gün muz ve ceviz yiyorum ama diyerlerinide yiyim kaşarın markası felan değişiyomu
(1,079 puan) tarafından
Yok canım niye değişsin
(1,022 puan) tarafından
Bilmem :D belki bi marka diyerinden daha iyi kilo yapar
(1,079 puan) tarafından
Yok daha neler :))))
(1,022 puan) tarafından
:D alla alla ne varki kız burda daha saçma sorularda gördük
+1 oy
(1,566 puan) tarafından
Canım sağlıklı alda kiloyu kafaya takma önemli olan sağlıklı analı babalı kucağına almak takma böyle seyleri❤️❤️
(1,022 puan) tarafından
Çok saol canım kısmetimde var ki yaşamışım o yüzden bu hayatta hep dimdik durmayı öğrendim herkes bi şekilde sınanıyo benimkide böyle oldu işte
(1,566 puan) tarafından
Benimde bı yavrum doğumdan 1 hafta sonra öldü
(1,022 puan) tarafından
Kıyamam ya ne zor bi şey rabim bidaha yaşatmasın
(1,566 puan) tarafından
Amin amin inşallah canım ❤️
(1,022 puan) tarafından
❤❤❤❤❤sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallah bebişlerimizi
+1 oy
(528 puan) tarafından

Canım ben 32. Haftada gittim 1700 gr lardaydı az dedi Dr. İki haftadır muz yedim her gün. Bugün gittim 34+0 haftam 2177 gr olmuş iyi dedi kilosu sevindim. İki hafta önce zayıf demişti çünkü.

(1,022 puan) tarafından
Bende dedim druma zayıf mı diye iyi dedi ölçümlerdede 1 hafta önde gidiyo endişelendim açıkçası
(528 puan) tarafından
Dr iyi dediyse iyidir canım. Benim Dr direk zayıf ve kısa demişti. Bugün biraz kısa ama kilosu iyi dedi. Abiside kısa demişti Dr ama şuan 185 boyunda bir delikanlı. Sağlıklı olsunlarda 2500 kilo olsunlar doğuncada kilo alırlar.
(1,022 puan) tarafından
İnşallah canım ya maşallah desene seninkiler bi anda boy alıyo
(528 puan) tarafından
Boy kiloya demem oki takmamak lazım. Üçüz margarin kadar bebekler yaşıyor kocaman oluyor. Allah'ın izniyle bizimkiler hayli hayli büyür dert etme. Bebiş artık herşeyi hissediyor.
(1,022 puan) tarafından
Haklısın cnm iyi geldi cevabın çok saol
(1,022 puan) tarafından
Hayırlısıyla sağlıkla kycaklarımıza alalım inşallah ❤
(528 puan) tarafından
Rica ederim canım amin inşallah
Reklam

İlgili sorular

5 cevap 91 göst.
6 saat önce Merve merve (42 puan) tarafından soruldu
4 cevap 133 göst.
14, Ekim, 14 Esmanurrr (863 puan) tarafından soruldu
12 cevap 256 göst.
8, Eylül, 8 misafir tarafından soruldu
3 cevap 67 göst.
3, Eylül, 3 Canecan (9 puan) tarafından soruldu
8 cevap 193 göst.
13, Haziran, 13 Asel hira (834 puan) tarafından soruldu
12 cevap 259 göst.
8, Kasım, 8 Eylül mevann Annesi❤ (736 puan) tarafından soruldu
Reklam

36,152 soru

347,997 cevap

618,389 yorum

3,770 kullanıcı

Kategoriler

...