0 oy
968 göst.
Diğer kategorisinde (4,734 puan) tarafından

Kızlar kargo geldi 

image

image6naylık

14 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kumaşları nasıl kaliteli mi
tarafından
Bende hastane çıkışı almayı düşünüyorum da acaba burdan mı alsam yoksa bizzat gözümle görüp mu alsam bilemedim
(2,954 puan) tarafından
Büşra hastane cıkısını gözünle görsen daha ıyı bazen naylonsu olabılıyo normal kıyafet olsa neysede o kumaslar onemlı bebıs taze olcak gözünle görüp al
(6,492 puan) tarafından
Büşra hani vardı hastahane çıkışı
tarafından
Büşra kaç haftalık oldunuz canım ağrılarım var erken gelecek galiba diyordun nasıl oldunuz?
tarafından
Var abla hastane çıkışım ☺️
37 hafta 5 günlük olduk
-Reklam-
0 oy
tarafından
Güle güle giysin kuzucuk 
(4,734 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(15,102 puan) tarafından
Kumaşları nasıl guzrlmi
(4,734 puan) tarafından
Ben begendim ya kötü değil beklediğimden iyi cıktı
0 oy
(689 puan) tarafından
Bursan bakınca kumaşlar iyi gözüküyor canım kaç paraya aldın bunları 
(4,734 puan) tarafından
250 verdim canım
(689 puan) tarafından
Çok uygunmuş bitanem güle güle kullansın bebiş
(4,734 puan) tarafından
Sağol canım orası uygun biraz
0 oy
(6,791 puan) tarafından
Ne kadara aldin canim kumaşları nasıl?
(4,734 puan) tarafından
250 verdim canım kumaşları güzel canım kötü değil
0 oy
(1,379 puan) tarafından
Güle güle giyinsin kuzucuk. Memnun kaldin demi canım  
(4,734 puan) tarafından
Kaldım canım merak edenler oluyor o yüzden paylaşayım dedşm:)
0 oy
(9,244 puan) tarafından
Bir beden büyük mü aldın. Genelde dar oluyo bu sitenin kalıpları 
(4,734 puan) tarafından
Ayenn canım giydirdim oğlumda bşraz büyük geldi ama kıvırır kğçğk gelmesinden daha iyi :)
0 oy
(848 puan) tarafından
Güle güle giysin ♥️
(4,734 puan) tarafından
Sağol canım
0 oy
(4,474 puan) tarafından
Beden olarak kaç aldınız
(4,734 puan) tarafından
9 12 ay aldım canım
0 oy
(350 puan) tarafından
Bende hep burdan alışveriş yapıyorum çok güzel ürünleri şimdi de yeni doğan bebegime alıcam ama aceba ayları tutuyor mu sizin bebeğiniz kaç aylık kaç aylık sprs ettiniz ve üzerine oldu mu bebişin kalıpları dar mi geniş mi biraz uzun oldu ama :)
(4,734 puan) tarafından
5 aylık canım oğlum 9 12 ay aldım ama biraz büyük geldiler kıvırarak gidiririm yıkamadım gerci çekme falan yapar mı bilmiyorum
(350 puan) tarafından
Ben büyük çocuklarıma alıyordum aynı şekilde bir iki yaş büyük alıyorum üstlerine tam oluyor da aylıklar da bu şekilde mi olur aceba diye düşündüm bende büyük almayı düşünüyor dum
(4,734 puan) tarafından
9 12 aldım işte kollarını kıvırdım canım sen yeni doğan alacaksan 3 6 al istersen
0 oy
(2,954 puan) tarafından
Ay hadı baklm güle güle giysşn benımkıd esepet beklıyo
(4,734 puan) tarafından
Senden önce davrandım :)
(2,954 puan) tarafından
Aynen valla:)
0 oy
tarafından
Uygulamasıni mi indirdin canım yoksa Instagram dan mi
(4,734 puan) tarafından
Uygulamadan aldım canım ben
0 oy
(4,734 puan) tarafından
Alışveriş mini city 
(6,390 puan) tarafından
tamam canim saol :)
0 oy
(385 puan) tarafından
Link atar mısın canım istagramadan mi aldın
(4,734 puan) tarafından
Hayır canım netten

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 314 göst.
0 oy
1 cevap 199 göst.
9 Ocak 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde At Work (8,116 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 367 göst.
0 oy
6 cevap 512 göst.
24 Ocak 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,514 soru

24,670,162 cevap

367,210 kullanıcı

...