0 oy
252 göst.
Diğer kategorisinde (878 puan) tarafından
Kızlar oğlum Eylül de kreşe baslicak tam gün henüz doktorumuzla görüşmedik daha 27 si kontrolümüz var ama.ben yine fikir almak istiyorum en iyi bağışıklık güçlendirici olarak ne kullanıyorsunuz ve etkisini gördünüz mü. Oğlumun bağışıklığı pek iyi değil 

2 Cevaplar

0 oy
(13,349 puan) tarafından
İmmun44 kaç yaşında 
(878 puan) tarafından
2 yaş 2 aylık
-Reklam-
0 oy
tarafından
Ben hep doğal şeyler yediriyorum canm ev yoğurdu balık yağı ama kışın 2 gün balık.pekmez.karadut özü vb
(878 puan) tarafından
Karadut ozu pekmez vs bende hergün veriyorum ama biz balık yağı falan hiç kullanmadık
tarafından
Kaç aylık canm
tarafından
Bende ilk ocean balik yagli multivitaminj kullandım sonra möllerse geçtim. Artık herseyi yediği için multivitamini kestim.krese yeni başlayacak galiba canm kışın biraz zor geçecektir ama dayanırsan seneye çok rahatlarsın
(878 puan) tarafından
26 aylık oldu canım işte kışın pek hasta olmasın diye bağışıklığı guclendiriciler kullanmak istiyorum

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 613 göst.
13 Temmuz 2024 Aile & Aşk kategorisinde Sevcan05 (75 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 404 göst.
21 Eylül 2022 Diğer kategorisinde Selo De Bana (33,511 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 706 göst.
15 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Selo De Bana (33,511 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 332 göst.
11 Ocak 2022 Diğer kategorisinde Arya 56 (1,056 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,231 cevap

367,383 kullanıcı

...