494 göst.
(2 puan) tarafından

kızlar yardımcı olur musunuz çok kötü boşluktayım benim ilk evliligim eşimin ikinci iki de kızı var cocukların biri 6 biri 8 yaşında ne yaparsam yapıyım hep saygisizlik yapıyorlar ve babalarıyla yanliz kalmamam icin elerinden geleni yapıyorlar ve hic bir sekilde onlara ne kiziyorum ne de kiracak bisey demiyorum benim ne yapmam lazm esim hep onlari tutuyor suanda 3 aylik hamileyim surekli siters icindeyim ne yapmam lazm ? ilerde buyudukleri zaman daha cok ezecklerini dusunuyorum beni ayrilmayi dusunuyorum bana ve bebegime iyi gelmiyor bu evliligin devam etmesi siz yerimde olsaniz ne yapardinz acaba 

11 Cevaplar

0 oy
(1,714 puan) tarafından

canm iki çocuğu dusunmedenmi evlendin cok zor olsa gerek ben kendi kizima katlanamiyorm yeri geliyo onlarda seni kabullenedklerndenmi boyle davraniyolar acaba. severek evlendin sanrm

(2 puan) tarafından
severek evlendim evet agza alınmıcak seyler söylüyorlar afedersin ama insallah bebegin olmaz bu ev bizim annemiz burda olmasa gibisi konusuyor ne kadar katlana bilecegimi bilmiyorum ve esim hic bir sekilde arkmada durmuyor evlenmeden once bu sekilde bilmiyordum
(1,279 puan) tarafından
Kızların velayeti eşinde mi? Bilmiyorum ama senin yerinde olsaydım sanırım ayrılmayı düşünürdüm....
(1,714 puan) tarafından
bebek var napsn bebekle ayrlmakta cok zor boylede cok zor Allah yardmcn olsun
0 oy
(226 puan) tarafından

Canım bu konuda ne diyeceğimi bilemedim kendi çocuğuma katlanamiyyrm bazen Allah sabır versin canım

(2 puan) tarafından
sagol tesekur ederim
0 oy
(1,162 puan) tarafından

Ne diuelim ki zor bir durum bir de degil iki tane sen  değilde bence eşin el atmalı bu duruma bence ona anlayacağı şekilde izah et bence yeni evliyim ve onun gibi ikincide değil ilk evliliğin  buna eşin el atmalı Allah yardimcin olsun canım 

(2 puan) tarafından
cok kez konustum ve hep tartismayla sonlandı gecelere kadar agliyor saat 3 4 de kadar yatamiyorum baba diyor yanımda yatmasın diye önceden boyle bir sorunu yoktu onceden 9 da uyuyan kiz arrik 3 e kadar uyumuyor esim elini atsa bu durumda olmazdik zaten
(1,162 puan) tarafından
Eşinin hatası canım ama zorluğunu sen yaşıyorsun halbuki ikinci evliliği biraz düşünceli olmalı aslında  bu sorumsuzluğu sonucunda kendisi kaybeder aslında bunun farkına varabilse keske
0 oy
(71 puan) tarafından

Merhaba canim benimde esiminde ikinci evliligi hayta benim olayim seninkinden daha zor anlatmasi uzun surer esimin iki tane oglu var ve beni kesinlikle istemiyorlar bende suan 6 aylik hamileyim ve bana yapmadiklari bisey demedikleri soz etmedikleri kufur kalmiyor yapmadigim halde dovdu sovdu diyorlar ayirmak icin ama sabrediyorum hic kotu bisey soylemiyorum sende sabret egegerki esinin seni gercekten sevdigine inaniyorsan ve seviyorsan hemen bosanmayi dusunme yasamayan bilemez bazen bende dusunuyorum ama sonradan ya sabir diyorum onlar daha cocuk illaki buyucekler ve bu sekilde kalmicaklar emin ol buyuduklerinde belkide herkesten cok seninle iyi olup samimi olucaklar o yuzden mucadele etmekten hicbir zaman vazgecme önemli olan zor olani basarmaktir kardesim allah sabir versin ikimizede

(2 puan) tarafından
canım ben boyle cocuklar gormedim camasirlarima afedersin b*k siliyorlar ve kac defa seslerini kaydetim esime dinletim konus dedim onlarla yapmasinlar boyle her seferinde suclu ben oldum gorumcem disinda kimse beni hakli tutmuyor onlar cocuklarim diyor ve velayet annede olmasina ramen de ben bakiyorum annelerinin doldurdunu dusunuyorum ben seviyorum ama ayni karsiligi alamiyorum cocuklar yuzunden evlendim ilk gunden beri kavga ediyorz esimle
(453 puan) tarafından
Benim de eşimle 2.evliliğimiz eşimin 3 benim 1 cocugum var önceki esimizden. Benim eşimin en büyük kızı 18 ine girecek ilk başlarda babasıyla evlenmemi en çok o istiyordu şimdi bebek olacak diye babasına bana demediği etmediği kalmadı babası ile görüşmüyor görüşmediği gibi kardeşlerini de görüştürmüyor zaten annesi 2 sene önce yani bizden önce başkasıyla evlenmiş o adamla aynı evde hepsi adam iyi Allah ı var. Kardeşleri küçük o kızın yaptığını onlar 1 defa yapmadı yanımda kaldılar bensiz uyumadılar kucağımdan inmedi çocuklar marketten bişey alsalar bensiz yemediler bensiz gezmediler ama büyük kız çok sorunlu babası da saygısı yoksa benden sevgi beklemesin ben hep arkadaş gibi yaklaştım ona bu defa ileri gitti dedi. Senin yanındakiler küçük bebek olunca kabullenir ler eğer onları dolduruşa getiren biri varsa bilemem sende otur konus cocuk kısmı çabuk alışır onların sevdiği seyleri yapın beraber. Ve babaları onları karşılarına alıp artık seninle evli olduğunu kardeşlerinin olacağını ve sana saygı göstermeleri gerektiğini anlatması lazım iş baba da bitiyor yani. Senin yapacağın tek şey ılımlı gitmek
(2 puan) tarafından
benim onlara yaptigimi anneleri yapmadi anneleri baska bi adam icin birakti onlar  her dediklerini yapiyorum yediriyorum yikiyorum bebek gibi tirnak temizligi dusu herseyleriyle ben ilgileniyorum ama hic bir sekilde yaklasimda bulunmuyorlar bana ve babalari zaten sırt cikiyor kizim yapma dedimde bana sonra seninle gorusurz diyor
(453 puan) tarafından
Kusura bakma da eşin doğru şekilde davransa yapıcı olsa çocuklar bunu yapmaz ayrılmak çözüm değil senin karnındakinin günahı ne ama böyle giderse işin ucu şiddete kadar gider gibi görünüyor keşke çocuk için biraz bekleseysdin gözlemlerdin en azından hamile olmasan çekme derdim de şimdi ne desem günahına girmiş olurum en iyisi ailenle görüşüp ona göre karar alman eğer arkanda duruyorlarsa ona göre hareket et
(2 puan) tarafından
aileme bisey diyemiyorum ben evlendimde aylem karsi cikti ben buna ramen sevdim icin kabul ettim esim 31 yasinda ben 19 yasindym hep karsi oldular yas farki cocuklari ben dedim sorun olmaz kucukler buyuyene kadar alisirlar esimde onceden cok farkliydi suan da cok farkli yani benim bu evliligi surdurmem bana ve bebegime zarar veriyor ama gitsem nereye gidecegim cok bosluktaym kimseye birsey anlatiyorum da
(453 puan) tarafından
Eşinle otur adam akıllı konuş ona muhtaç olduğunu anladıkça daha da ileri gidecek kendine eş almamış dadı almış resmen. Ayaklarının üzerinde durabileceğini göster devlete sığınırım yaşım genc öyle böyle çocuğumu da büyütürüm de biraz göz dağı ver herşeyi fırsata çevirmesin. Ama ailenle görüşüyorsan  Bi şekilde onlara bildir sokağa atacak değiller ya yaşında çok küçük keşke aileni dinleseydin eşin faydalanmış sanırım sevmemiş öyle görünüyor Allah ıslah etsin yardımcı olacağım birşey de varsa seve seve bir abla olarak elimden geleni yaparım nerde yasıyorsun bilmiyorum ama yapacağım birsey varsa özelden de yazabilirsin
(160 puan) tarafından
Canım ümranın dediği gibi adam seni sevmemiş sadece faydalanmış. Seni dadılık yap diye getirmiş. Ailenede karşı gelince onlara sığınamayacağınıda anlamış oyüzden böyle davranıyor nasılsa ailesine sığınamaz kimsesi yok diye düşünüyor. Senin karşısına oturup konuşman lazım ona muhtaç olmadığını her türlü geçinebileceğini ona anlatman lazım. Yoksa işin zor gülüm. Allah yardımcın olsun canım benim. İnşallah rabbim o adamı islah eder.
(71 puan) tarafından
Arkadaslarinda dedigi gibi sen ona acizligini muhtaç oldugunu gücsüz oldugunu gosterirsen hissettirirsen ileride daha da cok tepene cikar ya adam akilli son kez konusacaksin bunuda ona belirticeksin bu seninle son konismam bir daha tekrari olmicak diceksin benimde karnimda bebegim olmasa bir saniye durmam cunku biz bunlaro haledecek hicbirsey yapmadik eslerimize ama bir yavrumuz dogucak o yuzden sabretmek zorundayiz hee baktinki hic duzelmiyor hersey daha da kotu oluyor en azindan yavrunu kucagina al biraz buyusun o zaman tel basina ayaklarinin uzerinde durman daha kolay olur ama dedigim gibi oncelikle sonuna kadar mucadele etmen lazim cok zor biliyorum ama sabretmekten baska yapacak bisey yok cnm rabbim yardimcin olsun
(2 puan) tarafından
sagol cok teskur ederim ama ayleme hic birsey diyemem hayatda yasiyorum onunla son kez k9nusacagm
(160 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun canım inşallah en kosa zamanda herşey yoluna girer
0 oy
(2,888 puan) tarafından

Canim Allah yardımcin olsun. Hemen kötü dusunme. Onlarda cocuk bakarsin büyüyünce farklı olur. Seniin çocuğunda ayni seyi yasamasin. Benimde esimin ikinci kendimin ilk  evliliği. Esimin bir kizi var. 6yasinda. Ama hamdolsun bizim aramiz iyi bana hic zorlugu yok. Senin adina cok üzüldüm. Sonucta esini cocuklarini bile bile kabul etmişsin. Her iki sonucuda basta dusunup hareket etseydin keske:(. cocuklar sizinlemi kaliyor. Bu durumda esinin rolu buyuk canim. Ona  aradaki dengeyi Iyi kurmasini söyle. Sende sabret canim yaa. Inan cok uzuldum. Bende senin gibi olabilirdim.cok korktum dua ettim. Hamdolsun sıkıntı yasamadim. Sende bol dua et sabret.hersey cok guzel olacak insAllah. Mükafatini alacaaksin

(2 puan) tarafından
elimsen geleni yaptim bana bagirdilar doktuler doldurusa getirmeye calistilar surekli annemle babam boyleydi diye anlatilar ve ne zaman esimle konussam bana cocuklarinin onunde bagirdi
(2,888 puan) tarafından
Esinin tepkisi cok yanlis. Hadi onlar cocuk. Ama o aradaki dengeyi kurmali. Zaten esinden yuz bulup yapıyorlar. Benim esimin kizida ilk başlarda sen ne zaman evine gidecen falan diyordu cunku onceden babasiyla yatarmis. Babasi bidaha öyle demek yok dedi o artik bizim ailemiz dedi. Eger esim fırsat verse eminim oda farklı olurdu. Sonucta yine düğüm eşinde bitiyor canım. Cok ama cok zor. Keske esin destek olsa onlar gözüne gözükmezdi. Acaba cocuk dogunca farkli olur muki. Bilemedim yani. Sabretmissin bu zamana kadar biraz daha sabret derim. Belki çocuklar büyüyünce biraz sana isinirlar. Yani hic bilemezsin. Rabbim yar ve yardımcın olsun kardeşim :(
(2 puan) tarafından
cocugu hic istemiyorlar bizim baska kardesimiz yok onu annemiz dogurmicak bu ev bizim babamiz bizim diyorlar
(2,888 puan) tarafından
Allahu teâlâ  yar ve yardimcin olsun. Esin madem cocuklari ile baska bir kadinin dengesini kuramicak niye hayatini allak bullak etmis. Diger yorumlarına da baktim. Esin destek vermeyip benim kizlarim dokunma falan demesi cok aci yaa. Madem okadar değerli kizlarin evlenmeseydin baskasinin gunahina nie giriyorsun.
(2,888 puan) tarafından
Hadi çocuklarin dediğine cocuk der gecersin.ama esinin dedikleri olmamis cok yanlis. Insan Allah tan korkar yani.
(2 puan) tarafından
bende dedim ona maddem kizlarin boyledi maddem sen o kadar kiyamiyorsun neden beni hayatina aldin ve gecmiste ne kadar aci cektimi biliyor ne zaman konussam kufurle cevap veriyor yada beni salıyor tm he tm diyerek kaldramiyorum bosanacagim dedim kendisine soylemene gerek yok dedi gitmek istoyorsan git ne yapacgimi sasirdim
(2,888 puan) tarafından
Oyle diyen adamla nikah kalmaz bacim. Rabbim yar ve yardimcin olsun. InsAllah ailen destektir sana.
(2 puan) tarafından
uzaklastim kendsinden zaten
0 oy
(60 puan) tarafından

Canim senin yasadiklarinin  aynisini bir arkadasim yasadi kiz tabaklari kiriodu sirf uvey annesine giciklik  olsun die neler yapiodu ama arkadasim oyle bir sabirla sefkatle yaklastiki  yillarca su an kiz universiteye gidior yaninda bile degil ama anne dio arkadasima okadar cok sevioki ger gun ario mesaj yazio kendi annesi ogretiodu ozamanlar simdi herkesin gercek yuzunu gordu ve arkadasima  kendi cocuklarindan bile iyi . Insallah sende oyle olursun cocuk onlar evet zor segler yasiosun allah yarfimcin olsun ama surekli sev sefkat goster belki duzelirler

0 oy
(1,926 puan) tarafından

Benimde eşimin 2. Evliliği Canım 1tane kızı var benim eşiminde  eşinin orta yolu bulması lazım sana saygısızlık yapıldığında kızması gerekiyor ki ona göre davransın çocuklarda sende kızman gereken yerlerde kızcaksın tabiki de insan kendi çocuğuna bile bağırıp kızıyor kolay değil benim eşimin kızı babasından çok beni dinler bana sorar herşeyi 

(2 puan) tarafından
kesinlikle hic birsey diyemiyorum okuyorlar buyuk kizin dersleri kotu kitap okutumda oyle bir agliyor ki babasi birak karisma eleme onlar benim kizlarim diyor sanki kotu bsy yapiyormusm gibi ben kendimi gectim sitresten karnimdaki cocuga da zarar geliyor
(18 puan) tarafından
Eğer eşin öyle diyorsa sende daha hic ilgilen me esin bişey dersede senin çocukların sen ilgilen de zaten beni istemiyorlar de çocuklarının psikolojisi bozulmasın ben daha hic birşeylerine karışmam de sende kendinle ve bebeğinle ilgilen boşver hatta ne yap biliyor musun sana kötü bişey dediklerinde yada yaptıklarında kızma üzülme hatta gül sende o an dalgaya ver emin ol senin sinir olmadığını görünce bir zaman sonra bırakırlar in sa allah
(1,926 puan) tarafından
Eşin öyle yapıyorsa çok zor Allah yardımcın olsun canım stres yapma bebişi düşün boşver
(2 puan) tarafından
bunu da cok denedim ama ise yaramadi
(18 puan) tarafından
Allah sana sabır versin çok zor işin  bu kızlar da hiç mi merhamet yok bide daha çocuklar yaa allah akıl fikir versin bunlara evde Bakara suresi ni aç sesli eve huzur verir ve sende Kur'an oku mealini sana çok iyi gelicektir allah sabır edenler le beraberdir sen sabır eyle in sa allah düzelir o iki çocuk ve kocan kalplermiz allahın emrinde allah ne dilerse öyle olur buda senin imtihanin
0 oy
(1,178 puan) tarafından

Yalnis anlama kuzum  asla yuva yıkmak taraftarı  değilim ama ben olsam bosanirim keşke başta dusunseydin  neden kabul ettin bunların böyle olacağını  dusunmen  gerekirdi hiçbir evlat  ikinci bir  anneyi  yada babayı  kabullenmez  her ne olsa kim ne derse  desin 

(2 puan) tarafından
dusunmedim cunku hic birsey bu sekilde degildi evlendikten sonra hem cocuklar hem esim cok farkli davranmaya basladi
(1,178 puan) tarafından
İşteKeşke biraz  daha iyi düşünüp  karar  verip  evlenseydin  hem 2 cocukla kabul  eden sen hemde  çene  çalan o çok biliyorlar herseyi  küçük yaştaki  çocuğa az terbiye vermeyi  öğretsin ilk önce adam kendine  hizmetci  almış resmen robot  gibi suscan  herseyi  onlar yapcak  yok ya .. çok biliyorlar
(2 puan) tarafından
her zaman iyi niyetle yaklastim hem ona hem cocuklara ama hep zarar goren ben oldum
(1,178 puan) tarafından
Yaklasmican  demekki  inanki zor oluyor hadi seninde evladın  olsaydı neyse ama sen bekar o çocuklu zor hele bebeğin dünyaya geldiğinde çocuklar babalarını asla paylasamicak canım
0 oy
(16 puan) tarafından

Kendinizi onlarin yerine koyun siz olsanız anneniz yada babanız baska bi kadindan - adamdan ayni evde size kardes yapsa psikolojiniz nasil olurdu ? Şahsen ben kendi anne ve babami baska bi adamla yada kadinla ayni yatakta bana kardes yaparken hayal bile edemiyorum ..... O çocukların sizi kabullenmesini asla beklemeyin kimse kendi annesi ve babasi yerine baskasini anne yada baba demese dahi kabul edemez bence cocuklu bi adamla evlenmeyecektiniz emin olun sizin 2.ci evliliginiz o adam olsaydi sizin çocuğunuz da o adami sizle paylasmazdi bunun boyle olacagini sonuclarini zaten biliyo olmanız gerekirdi 

(2 puan) tarafından
bilmiyordum cunku evlenmeden cocuklari piskolaga goturdum onlarla konustum hic bir sorun yoktu biz evlendik hersey degisti hem cocuklar hem esim
(16 puan) tarafından
Cocuklarin sizi hemen kabullenmesini beklemeyin zaten hele anne demelerini hic beklemeyin bence once esinizle oturun konusun bu konuyu boyle bi durumda cocuklarini da dusunuyosa size destek olup cocuklarini da uzmeden konusup alistirmasi gerekir aksi takdirde ben olsam beni cocuklarina bakicilik icin secti diye düşünürdüm....
0 oy
(272 puan) tarafından

Bu durumun tek sorumlusu ne yazık ki eşin. Kızlar da artık küçük sayılmazlar ve her seyin farkındalar. Belki annleri tarafından sana karşı doldurulmus da olabilirler. Onlar bir türlü seni kabullenememisler esinde bu duruma el atmadigi icin olaylar buraya kadar getirmis seni. Ama bence hemen ayrılmayı dusunme. Ilk önce bebegine sans tanı. Cunku hic bir cocuk ne annesiz ne de babasiz buyumemeli. Bi bebegin dogsun belki esinin sana karsi yaklasimi farkli olabilir. Ama baktin cocugunuz da bu durumu yok edemedi o zaman en basta cocugunuz ivin bu sefer ayrilmayi dusunebilirsiniz. Cunku kizlar buyudukce kendi cocugunuda hem fiziksel hem de psikolojik olarak zarar verebilir. Boyle bi ortam da olmasindansa babayi hafta da bi kac gormesi onun icin iyi olabilir. Bebeginin dogusunun hem esine hemde bebegine verdigin bi sans olarak dusun. Umarim esin bu sansi guzel degerlendirir ve mutlu bir aile olursunuz

(2 puan) tarafından
insallah oyle olur dedin gibi
0 oy
(1,824 puan) tarafından

Yani 6 ve 8 yaşında diyorsunuz siz kendinize kuma kabul edebilir misiniz?  Anne ve babayı aynı masada görürken anne yerine bi kadin gelmiş masada evd e yatakta arabada babanın yanında o var.. Yani küçücük daha içlerinde ne firtinalar kopuyordur kimbilir..rabbim size guc kuvvet versin ama siz büyüksunuz katlanamiyorsunuz ya onlar..

Bence bi pedagogla görüşün ve kızları destek almaları için ikna edin..ve böyle bi durum varken yeni bir bebek onları daha koyu hale getirmiş bide doğunca daha berbat olacak baba kucağına alsa sevse onlar onlar kırılmasin diye çok kucağına almasa siz kirilacaksiniz. Bugünü yarın etmeden destek arayışına girseniz iyi olacak

Aşılmayacak bi problem deil. Normal bi durum bence.. gun olue en yakın arkadaşları olursunuz ınslalah.. 

(2 puan) tarafından
babaları goturdu.  ise yaramadi

İlgili sorular

13 cevap 322 göst.
10, Kasım, 2019 Emine Sezen (719 puan) tarafından soruldu
2 cevap 142 göst.
21, Ekim, 2019 ♤♤ kuzularimm♤♤ (606 puan) tarafından soruldu
10 cevap 270 göst.
19, Haziran, 2019 Esmanurrr (847 puan) tarafından soruldu
6 cevap 354 göst.
5, Nisan, 2019 En değerlim (196 puan) tarafından soruldu
17 cevap 495 göst.
29, Ocak, 2019 fistigimgeliyor (11 puan) tarafından soruldu
8 cevap 354 göst.
2, Ekim, 2018 Hiiiii (50 puan) tarafından soruldu

48,872 soru

487,153 cevap

858,281 yorum

4,634 kullanıcı

Kategoriler

...