168 göst.
(11 puan) tarafından
Kullanıp memnun kaldığınız bebek arabasi modellerini yazar mısınız teşekkürler simdiden 
Reklam


8 Cevaplar

0 oy
(93 puan) tarafından
4baby kullanıyorum  çok memnunum canm çok kullanışlı 
Reklam


0 oy
(739 puan) tarafından
Travel seyahat sıstemı
0 oy
(32 puan) tarafından
Bayb çare maxi memnumum
0 oy
(780 puan) tarafından

Baston aldim dun ilk defa kullandik cok guzel valla sevdim yani tavsiye ederim 

image

(36 puan) tarafından
Tam yatma ozelligi var mi canim?
(780 puan) tarafından
Var canim cok guzel on telerlerii oval sekilde donuyo
(36 puan) tarafından
Sagol canim bakicam hepsiburada mi bu site
(780 puan) tarafından
N.11 canim ama ben burdan almadim magzadan aldik biz 320tl ye  benziyo diye bunu attim
(36 puan) tarafından
Teşekkür ederim:)
0 oy
(57 puan) tarafından
Beneto travel sistem bebek arabasi canım pusetli hem cok kullanışlı hem cok şık ben severek kullanıyorum 
(57 puan) tarafından
Canım iki yaşına gelen çocuk yakin mesafeleri yürümeye başlar zaten uzak yerlere de biz arabayla gidiyoruz o yüzden ben sıkıntı cekecegimi pek sanmiyorum  :))
(263 puan) tarafından
E senn amacn sadece 1 yaşa kadr bindrmekse skntı yok cnm hatta arabaya bile gerk yok gbi
(57 puan) tarafından
Amacım 1 yasina kadar bindirmekse de bu beni bağlar canim sen sıkıntı etme benim oğlum ayina göre fazla gelişkin oldugu icin yakın mesafe taşıması bile zorluyor ben istedim eşim de aldi sağolsun sen kac yasina kadar kullanmak istiyorsan ona göre bir araba alabilirsin ben aldim ve memnunum diyorum fazla da konusalacak birsey değil
(263 puan) tarafından
Yorumunu yarısını okumadım bile arkadaş kullanışlı Bi araba soruyor ve sen kullanşsz oldgnu bile bile öneriyorsun sırf kndnde var DİE norml Bi konuşmayı bile tartşmaya çeviriyorsun. Bn kıza faydalı olması için yorm yapıyorum elimdekini övmüyorm çok saçma yürümeye başlayınca binmeyeckmş saçmalıyorsun yani gereksz savunma yapıyorsun neyse
(57 puan) tarafından
Farkinda misin bilmiyorum ama arkadas zaten şahsi arabamiz var cok yere onunla gideriz demis sahsi arabasi olan insan çok yere onunla gidiyor zaten ben fikrimi söyledim o da benim gibi düşündüğünü söyledi sende sırf baska araba almissin diye bunu aldirmamaya çalışıyorsun sen fikrini sundun ben fikrimi sundum karari alacak kişi verir sen kalkıp benim aldigim arabaya memnun olduğum halde laf edemezsin ben beğendim aldim bu kadar basit
0 oy
(144 puan) tarafından
Biz her yere arabamzla gttgmz icin hakkimizi araba koltugundan yana kullandik cok pahali bi koltuk aldk ama ayni sansi bebek arabasina vermedik. 101 den. Cift yonlu araba aldik indirimli getirttik online siteden 50 tlde indirim olmustu dger aldiklarimizla. Dun ilk kez gezmeye cikardm cok memnun kaldm bence okadar para dokmeye gerek yok  
0 oy
(263 puan) tarafından

Henüz kullanmadım ama fikir olsun diye atıyorm sanada 

image

0 oy
(54 puan) tarafından
Kraft in travel sistemli neo çift taraflı aldik 

Daha kullanmadım ama severek aldım 

En önemlisi benim için tek elle açıp kapatmak kolay olsundu

Bi de arabanın bagajına sigabildigi için aldim aslında 
Reklam

İlgili sorular

13 cevap 200 göst.
2 gün önce Fatmanurerd. (236 puan) tarafından soruldu
4 cevap 86 göst.
6 gün önce Ny6721 (22 puan) tarafından soruldu
3 cevap 206 göst.
31, Ekim, 31 meraklı taze:) (587 puan) tarafından soruldu
4 cevap 157 göst.
1 cevap 79 göst.
24, Ekim, 24 Mordugme (4 puan) tarafından soruldu
12 cevap 258 göst.
14, Ekim, 14 Ecrin in annesi ❤️♥️ (159 puan) tarafından soruldu
Reklam

36,111 soru

347,537 cevap

617,460 yorum

3,769 kullanıcı

Kategoriler

...