0 oy
140 göst.
Diğer kategorisinde (194 puan) tarafından
Hanimlar 26 haftalik gebeyim.Bu zamana kadra sadece 1kutu folik asit kullandim sonra hic ilac yazmadilar develtte gidiyorum.Sizin kullandiginix ilac oldu mu cevremde vitavin vs. İlac kullanman gerekiyor dediler 

1 cevap

0 oy
(4,556 puan) tarafından
İlk 3 ay folik asit kullandım sonra d vitamini demir ilacı başlandı 2 aydir falan da multi vitamin kullaniyorum
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 263 göst.
21 Ağustos 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Aysel11 (3 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 244 göst.
17 Temmuz 2023 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 268 göst.
29 Mayıs 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Duru2121 (568 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 132 göst.
17 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Mercimekk (3 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,601 soru

24,671,204 cevap

367,272 kullanıcı

...