0 oy
258 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (292 puan) tarafından
Arkadaşlar merhaba ya benim bir kaç gündür kollarımda acayip kaşıntı oluyor sebebi ne olabilir acaba ya özellikle kollarda diğer bölgelerde yok karaciğer kalıntısı nasıl oluyor acaba bilen var mi ;(

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Traş aletimi kullandın? Ağda falan?
-Reklam-
0 oy
(128 puan) tarafından
Kız u.y.uz olabilirsin Türkiye’de böyle bir hastalık çıkmış herkes kendini kaşıyor yengemler parçaladılar vücutlarını kaşımaktan sen sakın kaşıma bulaşır tüm aileye çok berbat hemen bulaşıyor 

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 955 göst.
31 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Melek02 (61 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 470 göst.
0 oy
0 cevap 150 göst.
22 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde Bebek vargungmail (1,217 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,395 kullanıcı

...