Ben almadım canım gereksiz gördüğüm için. Kızıma yemekleri tel süzgeçten geçirip veriyordum. Blender bile kullanmadım hiç. Meyveyi ise alıştırma emziği ( adını unuttum alıştırma emzigiydi sanırım ) almıştım ona koyup veriyordum. Cam rendenin yokluğunu bile hissetmedim. Ayy keşke alsaydim çok işime yaradı demedim
Gereksiz aman yaa
1,512,182 soru
24,665,984 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın