0 oy
132 göst.
Diğer kategorisinde (3,107 puan) tarafından

Varmı bu markayı kullanan nasıl telefon yada duydunuz mu redmi kere baktım bunun 2kati redmi bu telefon mu acaba

image

2 Cevaplar

0 oy
(991 puan) tarafından
Esim kullanıyor memnun 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Redmi note 8 kullanıyorum 2 buçuk sene oldu. Gayet memnunum

İlgili bir soru bulunamadı

Kategoriler


1,512,285 soru

24,667,150 cevap

367,050 kullanıcı

...