221 göst.
(134 puan) tarafından

Kızlar bugün arkadaşlarımla buluştum hepimizin bebeği aynı zaman doğdu 2 aylığız. Bebisleri usluydu maşallah diyim benimki uyanık olduğu her an ağlamakla meşgul sadece kucak olacak bize :) bebislerin yatırdılar bakındı çocuklar öyle:) şimdi kıyaslama diyenler olucak ama ne bilim işte bütün gün ağlayan kızışım dan sonra garib geldi. :) Bu arada sanırım kızımın idrarda bi mikrop varmış pazartesi sonucu doktor gorucek ağlamasi ondan da olur mu sizce sürekli. :( 

Reklam

5 Cevaplar

0 oy
(255 puan) tarafından

Canim her bebek aynı olucak diye bir şey yok Rabim sağlık sat versin üzülme hem bebekler agladigimda anne baya itat ediyorlar du ediyorlar 

(134 puan) tarafından
Haklısın canım hepiminiz huyu nasıl farklıysa onlarında karekteri var sonucta
Reklam

0 oy
(1,375 puan) tarafından

Evet cnm benim kızım çok ağlıyordu enfeksyon vardı bide üreme yapamadığından agliyorlar cnm 

(134 puan) tarafından
Bak sonucunda diyo ki 3 tip bakteri üredi flora gaita bide cilt ama hiç bisi anlamadım ya :( tedavisi nasıl oldu ağlamasi falan kesildi mi sonra bide geçtimi hemen :(
(1,375 puan) tarafından
Benim doktorum okadar ayrıntıya girmedi cnm kültür testi yapıldı 3 günde sonuc alındı yazan enfeksyon çıkınca hemennyatisi yapıldı daha 15,günlüktü sonra şuruba içmeyi kabul edince kızım 3 gün sonra çıkardı doktor 10 gün surub kullandık sonra düzeldi ve tekrarladı  3 aylik ken tekrar oldu onda yine surub kullandık sonra düzeldi yani
0 oy
tarafından

Oğlumun küçük ağzı hiç susmaz :/ 

(134 puan) tarafından
Bende bi benim ki öyle sanıyorum. Hiç böyle yatırıp etrafa baktığını görmedim çünkü bugün onların bakıştığını görünce benimkimi farklı mi acaba dedim ya :D
0 oy
(499 puan) tarafından

Valla cnm oglum suan hasta ama hasta olmasada kucak delisi ya ayagimda sallicam ya kucagimda duracak oyle cok yatmioda alistrmissin dio herkes ama gazi emzrme falan derkn ister istemez alisio bi kere bile gormedim kendi kendine oynadgni 

(134 puan) tarafından
Heh işte benimkide öyle alıştırmakla alakası yokki yatırsam sanki ateşe atmışım gibi agliyo yaa :(
0 oy
(7,908 puan) tarafından

Insanin ilk cocuguyla ikinci cocugu bile ayni olmuyo ki tut ki bi de baskasiyla ayni olsun. Benim eltimin ilk kizi sürekli uyurdu cok sakindi hala aynıdır. 2.si daha bebekken gözleri fildir fildirdi nasil yaramaz nasil enerjik :)

(134 puan) tarafından
Oda doğru ben anneme çok cektirmisim  6 ay hiç susmamışım şimdi kızıma diyom  bana benzeme lütfen diye;D
(7,908 puan) tarafından
Analik zor zanaat
Reklam

İlgili sorular

8 cevap 290 göst.
11, Kasım, 11 Zeynur1001 (231 puan) tarafından soruldu
10 cevap 359 göst.
19, Ekim, 19 Ikramm❤️ (200 puan) tarafından soruldu
5 cevap 205 göst.
5, Ekim, 5 Fatma Başoğlu (84 puan) tarafından soruldu
5 cevap 302 göst.
7, Eylül, 7 papatyambenim06 (37 puan) tarafından soruldu
13 cevap 444 göst.
5, Eylül, 5 Sumosss (7 puan) tarafından soruldu
9 cevap 367 göst.
8, Ağustos, 8 Mucizemi Bekliyorum (182 puan) tarafından soruldu
Reklam

40,379 soru

386,593 cevap

693,241 yorum

4,045 kullanıcı

Kategoriler

...