Ama kimse sevmez yanaşmaz ise bu sefer de neden kimse kızımızı sevmiyor dicez canım o nolcak?
Ben de öyleyim hâlâ. Bebegim 9 aylik oldu hic kimse sevsin kucağına alsın istemiyorum annelik iç güdüsü olsa gerek
1,512,234 soru
24,666,639 cevap
367,027 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın