Polis değil ama asker esiyim doğuda koy görevleri olurdu 4 5 gün olmazdı eşim Dul.bayan gibi hissetmedim hiç sende kendini öyle sifatlandirma
1,512,762 soru
24,673,428 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın