Kizlar nasilsinizoglusum ,6 aylık sma optipro kullanıyorduk eşim budefa SMa iyi geceler diye yazandan almış acaba farkını bilen varmı ben bilmiyordum hiç böyle bir mamanın olduğunu kullanan vardır belki ya da bilen
1,512,811 soru
24,674,089 cevap
367,434 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın