285 göst.
Diğer kategorisinde (3,895 puan) tarafından
tarafından düzenlendi
1 hafta şehir içi şehir dışı bir yerde kafa dinlemek istiyorum siz tatil yapacak misiniz??

18 Cevaplar

+1 oy
tarafından

5 senedır evlıyoz daha balayına gıdemedık :D memlekete dıye gıdıyoruz ordan oraya ev zoyaretıne gıdıp gerı donuyıruz bu yaz otele gıdelım dedık kayınvalıdemler de gelıyo :D hangımız daha kotu durumdayız konusmayalım

tarafından düzenlendi
Yok yaa biz 2 yil once çok güzel bir yere gittik o zaman da araba yoktu şehri gezdik tekrar gitmek isterim yani inşallah ilerde giderim. :)
(13,821 puan) tarafından
Gozdee toplu tatilemi gidiyosunuz kiz
Ayneeeen elele havuza atlıcaz :D
(13,821 puan) tarafından
Ayy sesli güldüm Allah seni:-):-)
-Reklam-
(14,428 puan) tarafından
Ahh ahh bende bendeeeee
(3,895 puan) tarafından
Hep ayni yerleri gormek insani bunaltiyor.Kaynana evi,ev birde park.Araba yapılsa gezilir az da olsa ama nasip yok. :(
(14,428 puan) tarafından
Hepsi olur şekerrr can sağlığı olsun
tarafından düzenlendi
Kayinvalidemle ilgileniyordum birde dün evine gitti kızı geldi falan dogru diyon. :)
(7,940 puan) tarafından
Bende istiyorum çoook istiyorum ama karnımızı zor doyuruyoruz hayal anca edebilirim tatili
(3,334 puan) tarafından

4 senedir evliyiz her sene gideceğiz yaşlanınca artık :D

(3,895 puan) tarafından
Ya kız gençken gezin ne yaşlanması :)
(3,334 puan) tarafından
Gidemiyoruz ki keşke gidebilsek
İnşallah nasip olur cnm.
(3,491 puan) tarafından
Tatile hevesim yok. Denize yakın yaşıyoruz, bazen inip hava almak yetiyor. Başka şehire tatilde hele hiç gözüm yok, orda dinleniyorum ama dönüşte yolculuk yine yoruyor, dinlenme ihtiyacı duyuyorum. Hele bebekle yolculuk eyvah eyvah.
tarafından
Valla yazliktayim su an, esim islerden sebep gelemedi. 1 i bebek 2 cocukla tatil degil burnumdan geliyor yorgunlukla. Evde daha cok dinleniyodum burda telef durumdayim.
(5,850 puan) tarafından
4 yıllık evliyim evim ve kaynanamlar arası git gel den başka Bi yere gitmedim
tarafından
18 senedir evliyim 1 kere tatile gidebildik eşimin işi müsait değil sürekli çalışıyor biz napalım ölelim mi kız :)
(13,821 puan) tarafından
Vallahi 4 senelik evliyim balayına gittim birde senede 1 izne çıkıyoruz işte İzmir'de kaynanamlar ordan Kuşadası'nda kaçıyoruz biraz Ağustos 15 te izne ckicaz nasipse gdicez bakalım ama kacarmiyiz iki cocukla blmyrm budefa
tarafından
Bu sene havalar serin geçtiğinden tatil moduna giremedim hic
(1,271 puan) tarafından
Ben de çok istiyorum çok ihtiyacım var eşimle her sene gittik tatile evlendigimizden beri hatta senede iki defa bile gittik ama bu sene anca günübirlik gidiyoruz bebeği bırakıp. Bebekle tatil hayal gibi bu sene :(
(850 puan) tarafından
Elbette, tatilsiz başlayamam sezona. Ayrıca bebek tatile engel değil. Kamp öneririm. Daha sakin ve özgür hissedersiniz.
(3,895 puan) tarafından
Kamp dusunuyorum evet yaa cok iyi olur teşekkürler ❤ :)
(1,451 puan) tarafından
Sen yine şehrin içinde gezip dolaşıyomulsun ya bnm gibi onuda yapamasaydın
(3,895 puan) tarafından
Sehir içi uzak yerde olur mekan değişikliği olsun yeter.
(634 puan) tarafından
Bende eylül ekim gibi burdura  gitmeyi  dunuyoruz  eşimle  arkadaşlarımızın  yanına  gezmek amaclı küçük bebekle nasil gezeceğiz bende bilmiyprum
tarafından

Ben daha pazar gunu geldim tatilden ailemin yazligina gitmistik 1 hafta kalip geldik

(3,895 puan) tarafından
Kız cok güzelmiş hadi yine iyisin. :)
tarafından
Valla tek sansim :) ailemin yazligi olmasi hem aile ziyareti hem tatil miss gbi oluyor bu devirde :)
(205 puan) tarafından
Vallah bizde gidemedik tatile nereye gitsek kaynanamda kuyruk gibi peşimizden geliyo zatten düşünce hiç yokk
(3,830 puan) tarafından
Bende çok özledim tatil yapmayı 2 bayram niyetlendik 1 hafta gidip tatil yapalım diye ama olmadı sıkıntılı gebelik geçiriyorum ilk bayram açılmam vardı acil dikiş atıldı şimdi tam rahatladım gidelim dedik kanamam başladı bayramda 3 gün hastanede yattık eşim diyor bak bu da tatil oldu bize :)
(4,959 puan) tarafından
Tatlım gidersen terliginbaltina adımı yaz belki bizede nasip olur ;)))