+1 oy
119 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
İlk isteyene vericem

2 Cevaplar

0 oy
(22,058 puan) tarafından
Bademli olsada yesek:D
tarafından
Hahaha olsa da yesek tatlı aseruyprjm resmen
(22,058 puan) tarafından
:D uf cok pahali ama ya bizim burda 14 tl
tarafından
Çaktırma annem kendine almış onu yedim ansjdjktktktk yoksa  ben veremem akjsjrjtj nasil vermiş oda onu da anlamadimnjwjsjdjjd
(22,058 puan) tarafından
:DDD insanın ici sızlar be hani kiloluk olsa Neyse de 2 dkkda bitiyo:DDD biz sey yiyelim meybuz:DDD
-Reklam-
0 oy
(2,750 puan) tarafından
Varsa bana atabilir msn

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 118 göst.
0 oy
2 cevap 184 göst.
13 Ekim 2023 Kültür-Sanat kategorisinde misafir5 (483 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 399 göst.
14 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Zeynep dincer (822 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 267 göst.
9 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Fatmayaren (879 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,304 soru

24,667,468 cevap

367,069 kullanıcı

...